Αγριογούρουνο τηγανιά - Η απόλυτη συνταγή

Το αγριογούρουνο είναι δύσκολο στο μαγείρεμα αλλά αν πετύχει και ειδικά αν μαλακώσει το κρέας, κατά το μαγείρεμα, είναι ο τέλειος μεζές.
Τα υλικά για το αγριογούρουνο τηγανιά είναι τα εξής:
Δύο κιλά αγριογούρουνο τηγανιά, κομμένο σε κομμάτια.
Δύο μεγάλα κρεμμύδια.
Τρία πράσα.
Μισή κούπα ελαιόλαδο.
Ένα ποτήρι κόκκινο μεστό κρασί.
Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη.
Μία κουταλιά του γλυκού κόκκινο πιπέρι.

Η συνταγή για το αγριογούρουνο τηγανιά:
Το προηγούμενο βράδυ πριν μαγειρέψουμε το αγριογούρουνο μας μαρινάρουμε το κρέας μας στο κρασί προσθέτοντας και ένα κρεμμύδι, κομμένο σε ροδέλες και το τοποθετούμε στο ψυγείο μας. Την επόμενη ημέρα παίρνουμε το κρέας μας και κρατάμε τη μαρινάδα. Κόβουμε τα άσπρα μέρη των πράσων μας σε λεπτές ροδέλες. Στραγγίζουμε το κρέας μας καλά. Σε ένα βαθύ τηγάνι ρίχνουμε ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα πράσα μας και το κρεμμύδι μας, όπου κόψαμε σε ροδέλες. Προσθέτουμε το κρέας μας και συνεχίζουμε το σοτάρισμα ώσπου να ροδίσει καλά και σε όλες τις επιφάνειες του. Σβήνουμε με το κρασί από τη μαρινάδα και ρίχνουμε κόκκινο πιπέρι, αλάτι, ρίγανη και μαύρο πιπέρι. Σκεπάζουμε το τηγάνι μας με ένα καπάκι και αναμένουμε έως ότου να μαλακώσει το κρέας μας. Στη συνέχεια δυναμώνουμε τη φωτιά μας και αφαιρούμε το καπάκι. Βράζουμε πάλι και όταν το κρέας μας μαλακώσει η τηγανιά από αγριογούρουνο είναι έτοιμη. Ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε και λίγο νερό αν δούμε και "πίνει" το κρασί του. Αν σε κάποιους δεν αρέσει η ιδέα και η γεύση του πράσου, αντί για πράσο ρίχνουμε κόκκινη σάλτσα και φυσικά και μία πρέσα ζάχαρη και γίνεται κοκκινιστή τηγανιά. Εξίσου νόστιμη.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

tags: αγριογούρουνο, αγριογούρουνο τηγανιά, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, πρασοτηγανιά, σπιτικές συνταγές, σπιτικό φαγητό, συνταγές, συνταγές για κρέας, συνταγή, συνταγή για αγριογούρουνο, τηγανιά με πράσο, υγεία και διατροφή, υγιεινή διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Τραχανάς με γαρίδες
    Ο τραχανάς με τις γαρίδες είναι ένα νόστιμο και υγιεινό πιάτο, που θα σας αρέσει και θα σας προσφέρει βιταμίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Τα υλικά για τη συνταγή: Ένα φλιτζάνι τραχανά ξινό Τρία φλιτζάνια γάλα (Κατά προτίμηση χαμηλό σε λιπαρά) Μία κουταλιά της σούπας ανάλατο βούτυρο Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 500 γραμμάρια γαρίδες (Μεγάλες και καθαρισμένες) Ένα κρεμμύδι μεγάλο Μία κόκκινη πιπεριά κομμένη Μία σκελίδα σκόρδο Μία κουταλιά του γλυκού θυμάρι ξερό Μία κουταλιά του γλυκού ρίγανη Μισό φλιτζάνι γάλα Αλάτι
  • Γιουβαρλάκια αυγολέμονο συνταγή
    Οι σούπες είναι μία καλή ιδέα για τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Τα γιουβαρλάκια αβγολέμονο είναι νόστιμα και εύκολα στο μαγείρεμα. Τα υλικά για τα σπιτικά γιουβαρλάκια είναι τα εξής: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι Ένα μέτριο κρεμμύδι 1/4 του φλιτζανιού ρύζι Μαϊντανό, δυόσμο, αλάτι, πιπέρι, λίγο αλεύρι Τρεις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Πέντε φλιτζάνια ζωμό κότας 1/4 του φλιτζανιού βούτυρο Δύο αβγά Μισό φλιτζάνι χυμό λεμονιού Γιαούρτι (Προαιρετικά) Εκτέλεση της συνταγής:
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Συνταγή για νόστιμη κοτόσουπα
    Οι σούπες είναι θρεπτικές, γεμάτες βιταμίνες και το κατάλληλο φαγητό του χειμώνα. Μία νόστιμη, σπιτική συνταγή για κοτόσουπα δίδεται παρακάτω: Ένα στήθος κοτόπουλου ή δύο (Ανάλογα πόσα άτομα θα φάνε) Μισό φλιτζάνι ρύζι Δύο μέτρια λεμόνια Δύο αβγά Πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο Ένα μέτριο κρεμμύδι Συνταγή για την σπιτική κοτόσουπα:
  • Ρολό με κιμά
    Μία νόστιμη και εντυπωσιακή συνταγή είναι το γεμιστό ρολό με κιμά. Η συνταγή αυτή είναι μία καλή ιδέα για να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας. Τα υλικά για το ρολό: Ένα κιλό κιμά από μοσχάρι Ένα αβγό Φρυγανιά, μιάμιση κούπα ή μπαγιάτικο ψωμί Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο Αλάτι, πιπέρι, δυόσμο, ρίγανη Ένα κρεμμύδι Τρεις σκελίδες σκόρδο Δύο βραστά αβγά (Για τη γέμιση) Εκτέλεση της συνταγής: Περνάμε από το λεπτό τρίφτη το κρεμμύδι και το σκόρδο.
  • Καλοκαιρινό μοσχαράκι με χυλοπίτες
    Το κόκκινο κρέας είναι απαραίτητο στη διατροφή μας, ειδικά, όταν κάποιος έχει σιδηροπενία. Φυσικά παν μέτρον άριστον. Το καλοκαίρι το κρέας πέφτει λιγάκι βαρύ. Πάραυτα υπάρχει και η καλοκαιρινή "έκδοση" για μοσχαράκι κοκκινιστό, αυτό συνεπάγεται, μαγείρεμα με λιγότερα μπαχαρικά. Τα υλικά για το μοσχαράκι με χυλοπίτες είναι τα εξής: Ένα κιλό μοσχαράκι (Κατά προτίμηση ποντίκι) Μισό κιλό χυλοπίτες (Κατά προτίμηση σπιτικές Μακεδονικές ή Πελοποννήσιες. Δύο μεγάλα κρεμμύδια. Πέντε ώριμες ντομάτες (Μπορείτε και με πελτέ ντομάτας αλλά το καλοκαίρι υπάρχουν σε πληθώρα οι ντομάτες).
  • Συνταγή για γεμιστό κοτόπουλο φιλέτο
    Μία νόστιμη και εντυπωσιακή οπτικά και γευστικά συνταγή είναι το γεμιστό φιλέτο κοτόπουλο με κίτρινο τυρί, πιπεριές και ντομάτα. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με ένα ρύζι λαχανικών ή με πατάτες τηγανητές. Η συνταγή είναι η εξής: Τα υλικά για το γεμιστό φιλέτο κοτόπουλο: Τέσσερα φιλέτα από κοτόπουλο καλά ανοιγμένα (Το ζητάτε από τον κρεοπώλη). 150 Γραμμάρια από κάποιο κίτρινο τυρί της αρεσκείας σας (Ένταμ κατά προτίμηση). Δύο πράσινες πιπεριές. Μία ντομάτα ώριμη. Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο.