Αλήθειες και μύθοι για την κυτταρίτιδα

Η κυτταρίτιδα αποτελεί μία δερματική πάθηση που συχνά μας κάνει άντρες και γυναίκες να νιώθουν άβολα,ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το χειμώνα συνήθως "κρύβεται" πίσω από τα ρούχα αλλά το καλοκαίρι η κυτταρίτιδα έχει την τιμητική της. Ποιες είμαι οι αλήθειες και ποιοι οι μύθοι σχετικά με την κυτταρίτιδα;
Η κυτταρίτιδα δεν αντιμετωπίζεται πάντα. Αυτό αποτελεί μία αλήθεια μιας και οι αιτίες εμφάνισης κυτταρίτιδας είναι πολλές και συχνά "αθροιστικές". Οι αιτίες είναι οι γυναικείες ορμόνες, η ποιότητα του δέρματος μας, η κληρονομικότητα, οι συχνές αυξομοιώσεις βάρους, τα απότομα περιττά κιλά, οι λάθος διατροφικές συνήθειες, το κάπνισμα και το αλκοόλ. Κατά συνέπεια σε κάποιες περιπτώσεις η κυτταρίτιδα δεν αντιμετωπίζεται πλήρως αλλά μπορεί να βελτιωθεί και να υπάρξει πρόληψη ώστε να μην δημιουργηθεί.
Η κυτταρίτιδα είναι ανεξάρτητη των κιλών. Αυτή είναι μία ακόμη αλήθεια. Η εμφάνιση κυτταρίτιδας δεν "κοιτάζει" ηλικία, φύλο και λίγα ή περισσότερα κιλά.
Παλιότερα υπήρχε η φημολογία πως η ζάχαρη "θρέφει" την κυτταρίτιδα, κατά συνέπεια, η ζάχαρη στα αναψυκτικά και στα γλυκά δεν αποτελεί, από μόνη της, αιτία εμφάνισης κυτταρίτιδας.
Υπάρχουν βέβαια και οι κανόνες που ισχύουν απόλυτα όσον αφορά την εμφάνιση κυτταρίτιδας: Η άσκηση κάνει καλό στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Μπορούμε να τρέχουμε ή να κάνουμε γρήγορο περπάτημα. Επίσης η σωστή και ισορροπημένη διατροφή βοηθά και στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Οι μεγάλες ποσότητες καφέ και αλκοόλ είναι "φίλοι" της κυτταρίτιδας. Πολλά φρούτα, πολλά λαχανικά και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, γυμναστική, πολλά υγρά και η όψη του δέρματος μας, θα γίνει καλύτερη.

tags: kytaritida, omorfia, therapeies omorfias, αισθητική, αντιμετώπιση κυτταρίτιδας, γυναίκα, θεραπείες, θεραπείες κυτταρίτιδας, θεραπείες ομορφιάς, κιλά και κυτταρίτιδα, κυτταρίτιδα, κυτταρίτιδα και διατροφή, περιποίηση, υγεία και κυτταρίτιδα, υγιές σώμα

Σχετικά άρθρα

  • Οι βασικές βιταμίνες
    Ως γνωστόν οι βιταμίνες είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και είναι καλό να τις λαμβάνουμε από τις τροφές που καταναλώνουμε. Οι βασικές βιταμίνες είναι οι εξής: Η βιταμίνη Α: Είναι μία βιταμίνη που κάνει καλό στο δέρμα μας και στην όραση μας. Βρίσκεται στα ψάρια και στο μουρουνέλαιο. Η βιταμίνη Β: Ενισχύει τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και το νευρικό μας σύστημα. Επίσης κάνει καλό σε συνθήκες στρες ή στη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης. Η βιταμίνη C: Η βιταμίνη αυτή θωρακίζει τον οργανισμό μας και είναι βοηθητική στα κρυολογήματα και στα συμπτώματα της γρίπης.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.
  • Τα botox
    Τα botox αποτελούν έναν τρόπο να εξαλείψει κανείς τις ρυτίδες και να αποκτήσει μία πιο νεανική όψη. Πολλές γυναίκες επιλέγουν τα botox ώστε να ανανεωθούν και να δείχνουν "νεότερες" και πιο ξεκούραστες. Το αποτέλεσμα του botox είναι θεαματικό στην εξάλειψη των δυναμικών ρυτίδων και η διάρκεια του κρατάει 4 με 6 μήνες. Το αποτέλεσμα ενός botox φαίνεται άμεσα, μέσα σε τρεις μέρες μετά την εφαρμογή του. Δυναμικές είναι οι ρυτίδες που δημιουργούνται από τις εκφράσεις/ μορφασμούς του προσώπου (Ρυτίδες έκφρασης). Τα γνωστά σε όλες botox βοηθούν και σε άλλα αισθητικά αποτελέσματα:
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.
  • Αντιγηραντικές βιταμίνες
    Οι βιταμίνες είναι σημαντικές για την υγεία μας, τόσο τη σωματική, όσο και την ψυχική. Είναι καλό να λαμβάνουμε τις βιταμίνες από τις σωστές τροφές. Κάποιες φορές δεν καταφέρνουμε να τρεφόμαστε σωστά και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πρέπει να λάβουμε κάποια συμπληρώματα διατροφής ή κάποιες βιταμίνες. Υπάρχουν πολλές βιταμίνες και κάποιες από αυτές βοηθούν στην αντιγήρανση. Οι αντιγηραντικές βιταμίνες είναι οι εξής: