Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής

Οι πολυβιταμίνες χρησιμοποιούνται για την συμπλήρωση των απαραιτήτων συστατικών που χρειάζεται ο οργανισμός και δεν λαμβάνει από την καθημερινή διατροφή του, λόγω κάποιας δίαιτας, αρρώστειας κλπ.

Έτσι ένα πολυβιταμινούχο διάλυμα θα περιέχει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, τα βασικά μέταλλα και ιχνοστοιχεία που αναπληρώνουν τις διατροφικές ελλείψεις του οργανισμού, όπως Βιταμίνη Β (σε όλες τις "εκδόσεις"), βιταμινη C και συχνά και Ασβέστιο, Φώσφορο, σίδηρο και άλλα στοιχεία που έχει ανάγκη ο οργανισμός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πολυβιταμίνες δεν αντικαθιστούν τη σωστή διατροφή, αλλά μπορούν να βοηθήσουν αποφασιστικά σε περιόδους που η διατροφή διαταράσσεται για συγκεκριμένους λόγους.

Πηγή: http://www.laneshealth.gr

tags: βασικές βιταμίνες, βιταμίνες, βιταμίνες και διατροφή, βιταμίνες και υγεία, δίαιτα και υγεία, δίαιτες και υγεία, συμπληρώματα διατροφής

Σχετικά άρθρα

  • Νέο website της Lanes
    Ολοκληρώθηκε η κατασκευή του νέου website της μάρκας Lanes του Ομίλου Σαράντη, όπου οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν γρήγορα και εύκολα όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για τα προϊόντα της, αλλά και για όσα θα ήθελαν να γνωρίζουν σχετικά με την καλή υγεία, τη διατροφή και την ομορφιά πάντα με τη σφραγίδα ενός ειδικού. Η μάρκα Lanes, με μία πλήρη γκάμα προϊόντων, προσφέρει καθημερινά ολοκληρωμένη και αποτελεσματική φροντίδα. Λύσεις για την ενέργεια και τόνωση, το αδυνάτισμα, την πρόληψη και αντιμετώπιση του κρυολογήματος, τη γενικότερη καλή υγεία, την ομορφιά, την αντιμετώπιση του στρες και της αϋπνίας καθώς και την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.ogilvyone.gr/news/to-neo-website-tis-lanes
  • Οι βασικές βιταμίνες
    Ως γνωστόν οι βιταμίνες είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και είναι καλό να τις λαμβάνουμε από τις τροφές που καταναλώνουμε. Οι βασικές βιταμίνες είναι οι εξής: Η βιταμίνη Α: Είναι μία βιταμίνη που κάνει καλό στο δέρμα μας και στην όραση μας. Βρίσκεται στα ψάρια και στο μουρουνέλαιο. Η βιταμίνη Β: Ενισχύει τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και το νευρικό μας σύστημα. Επίσης κάνει καλό σε συνθήκες στρες ή στη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης. Η βιταμίνη C: Η βιταμίνη αυτή θωρακίζει τον οργανισμό μας και είναι βοηθητική στα κρυολογήματα και στα συμπτώματα της γρίπης.
  • Συμβουλές για την υγεία
    Συμβουλές υγείας από εγκριτους διατροφολόγους:
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Οι βιταμίνες που ωφελούν την επιδερμίδα
    Οι βιταμίνες είναι ακρογωνιαίες για μία καλή υγεία και για την ομορφιά μας. Είναι θεμιτό να κάνουμε μία ισορροπημένη, μεσογειακή διατροφή ώστε να είμαστε υγιείς και "όμορφοι". Οι βιταμίνες για μία λαμπερή επιδερμίδα καθώς και οι τροφές, που παρέχουν αυτές τις βιταμίνες στον οργανισμό μας, δίνονται παρακάτω: Καταρχήν οι βιταμίνες που είναι ευεργετικές για την επιδερμίδα μας είναι οι Α, C, E, D.
  • Αντιγηραντικές βιταμίνες
    Οι βιταμίνες είναι σημαντικές για την υγεία μας, τόσο τη σωματική, όσο και την ψυχική. Είναι καλό να λαμβάνουμε τις βιταμίνες από τις σωστές τροφές. Κάποιες φορές δεν καταφέρνουμε να τρεφόμαστε σωστά και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πρέπει να λάβουμε κάποια συμπληρώματα διατροφής ή κάποιες βιταμίνες. Υπάρχουν πολλές βιταμίνες και κάποιες από αυτές βοηθούν στην αντιγήρανση. Οι αντιγηραντικές βιταμίνες είναι οι εξής:
  • Το ρεύμα της ωμοφαγίας
    Η ωμοφαγία δεν είναι μία νέα τάση αλλά άρχισε ξανά να υιοθετείται από αρκετούς ανθρώπους. Γνωρίζουμε πως όλες οι τροφές αν μαγειρευτούν σε θερμοκρασίες άνω των 45-50 βαθμών κελσίου τα ένζυμα τους καταστρέφονται. Επίσης όταν οι τροφές μαγειρευτούν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες μπορούν ακόμη και να μεταλλαχθούν σε επιβλαβείς ουσίες. Καταναλώνοντας κατά τουλάχιστον 75% τροφές στην αρχική τους, μη επεξεργασμένη μορφή τους, δίνουμε στον οργανισμό μας καθαρά "καύσιμα" όπου μας οδηγούν σε καλή υγεία και σε ευεξία.
  • Μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά δεν γίνονται σωστά και αποδοτικά. Είναι καλό να ακολουθούμε μία σωστή δίαιτα και να μην κάνουμε καμία υπερβολή. Κάποια μυστικά για μία σωστή δίαιτα δίδονται παρακάτω: Καταρχήν είναι σωστό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Μία γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να επιστρέψουμε στις παλιές μας διατροφικές συνήθειες είναι μία λάθος αντιμετώπιση.