Επιλογή τροφίμων τα Χριστούγεννα

Κάποιες συμβουλές για τους καταναλωτές ώστε να επιλέξουν τα σωστά τρόφιμα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι οι εξής:
Οι καταναλωτές να επιλέξουν και να αγοράσουν τα τρόφιμα από ελεγχόμενα σημεία της αγοράς ώστε να είναι δεδομένη η υγεία τους. Τα μη ελεγχόμενα τρόφιμα είναι "επικίνδυνα" για την υγεία.
Τα κρέατα και τα πουλερικά πρέπει να αγοράζονται από ψυγεία και μόνο. Ο χώρος που βρίσκονται τα τρόφιμα πρέπει να είναι καθαρός καθώς και οι υπάλληλοι να τηρούν κανόνες υγιεινής. Πιο συγκεκριμένα το κρέας πρέπει να βρίσκεται σε ψύξη 2 έως 5 βαθμούς εφόσον είναι νωπό και -18 βαθμούς για το κατεψυγμένο κρέας.
Τα κρέατα πρέπει να φέρουν σφραγίδα υγειονομικών ελέγχων.
Όσον αφορά τα αβγά και τα τυριά: Τα τυριά πρέπει να φέρουν σήμανση αναγνώρισης (οβάλ σφραγίδα) και ημερομηνία ανάλωσης. Επίσης τα τυριά πρέπει να συντηρούνται στο ψυγείο. Οι συσκευασίες αυγών πρέπει να αναγράφουν ημερομηνία λήξης, κατηγορία ποιότητας, την μέθοδο εκτροφής, την κατηγορία βάρους και τον κωδικό του παραγωγού. Τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής πρέπει να πωλούνται στα ψυγεία και να είμαστε προσεκτικοί στην ημερομηνία λήξης τους και στην ποιότητα τους.
Καλές γιορτές.

tags: xristoygenna kai diatrofh, γιορτές και διατροφή, διατροφή, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ευεξία και διατροφή, μεσογειακή διατροφή, τρόφιμα Χριστουγέννων, υγιεινή διατροφή, χριστούγεννα, χριστουγεννιάτικη διατροφή, χριστουγεννιάτικο τραπέζι

Σχετικά άρθρα

  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Συνταγή για νόστιμη κοτόσουπα
    Οι σούπες είναι θρεπτικές, γεμάτες βιταμίνες και το κατάλληλο φαγητό του χειμώνα. Μία νόστιμη, σπιτική συνταγή για κοτόσουπα δίδεται παρακάτω: Ένα στήθος κοτόπουλου ή δύο (Ανάλογα πόσα άτομα θα φάνε) Μισό φλιτζάνι ρύζι Δύο μέτρια λεμόνια Δύο αβγά Πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο Ένα μέτριο κρεμμύδι Συνταγή για την σπιτική κοτόσουπα:
  • Διατροφή και άγχος
    Το άγχος είναι ένα σύγχρονο φαινόμενο και πολλοί άνθρωποι "υποφέρουν" από αυτό. Η διατροφή συσχετίζεται με τη διάθεση, την ευεξία και το άγχος. Μπορούμε να υιοθετήσουμε κάποιες σωστές διατροφικές συνήθειες ώστε να αντιμετωπίσουμε έμμεσα το άγχος. Δυστυχώς έχουμε συσχετίσει τις γλυκές και τις λιπαρές τροφές με την αντιμετώπιση του άγχους, κάτι που είναι λάθος και μας κάνει κακό. Αν το σκεφτεί κανείς είναι ένας φαύλος κύκλος, επιλέγουμε λιπαρές/ γλυκές τροφές όταν είμαστε αγχωμένοι κατά συνέπεια και δεν χαλαρώνουμε και μαθαίνουμε να τρώμε τις λάθος τροφές κοκ.
  • Λιποθυμούν από ασιτία στα σχολεία
    Οι ιδιοκτήτες των σχολικών κυλικείων παρατηρούν πτώση του τζίρου έως και 50% ανά περιπτώσεις. Κάποιοι μαθητές δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ένα κουλούρι. Σε κάποιες περιοχές της χώρας, οι μαθητές λιποθυμούν στα σχολεία, από ασιτία. Η εικόνα είναι πραγματικά τραγική.
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Μακαρόνια βίδες με τέσσερα τυριά
    Τα μακαρόνια είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και μας προσφέρουν ενέργεια. Μία νόστιμη συνταγή με μακαρόνια βίδες και τυριά στο φούρνο, δίδεται παρακάτω: Τα υλικά για τις βίδες με τα τυριά: Ένα πακέτο μακαρόνια βίδες 150 Γραμμάρια μίξη τυριών (Τέσσερα διαφορετικά κίτρινα τυριά) Πέντε φέτες από κάποιο αλλαντικό (Κατά προτίμηση μορταδέλα) Λίγη κόκκινη σάλτσα ή κρέμα γάλακτος Αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση της συνταγής:
  • Μυστικά διατροφής και τρόπου ζωής για μακροζωία
    Όπως λένε και οι μεγαλύτεροι, "Η ζωή είναι γλυκιά" παρά τις καθημερινές της δυσκολίες. Η διατροφή συσχετίζεται με την καλή υγεία και με τη μακροζωία. Κάποια μυστικά/ συμβουλές για μία καλή υγεία δίδονται παρακάτω: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ασπίδα προστασίας κατά του εμφράγματος. Είναι θεμιτό να τρώμε πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως. Επίσης το πρωινό γεύμα είναι σημαντικό. Το πρωινό με δημητριακά και γάλα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, διατηρεί το σάκχαρο στο αίμα σε ιδανικό επίπεδο.
  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.