Εύκολη συνταγή για μακαρονάδα

Τα μακαρόνια είναι νόστιμα πολύ, χορταστικά και εύκολα στο μαγείρεμα τους. Υπάρχουν εκατοντάδες συνταγές για μακαρονάδες αλλά μία εύκολη συνταγή, με υλικά που υπάρχουν σε όλα τα σπίτια, είναι η εξής:

Υλικά για την μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα:

Ένα πακέτο μακαρόνια, νούμερο 10.
Ένα μέτριο κρεμμύδι.
Μία σκελίδα σκόρδο.
Ένα δαφνόφυλλο.
1/4 του ποτηριού κόκκινο κρασί.
Ένα κουταλάκι του γλυκού ρίγανη.
πιπέρι, αλάτι.
Τέσσερις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο.
Ένα φλιτζάνι κόκκινη σάλτσα ή μία ώριμη φρέσκια ντομάτα και μισή κούπα κόκκινη σάλτσα.
Τυρί φέτα.
Κόκκινες πιπεριές (Προαιρετικά).

Η συνταγή για την νόστιμη μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα:
Σε αλατισμένο νερό βράζουμε τα μακαρόνια μας για 7 λεπτά ή για δέκα λεπτά, αν τα θέλουμε μαλακά. Σουρώνουμε και τα αφήνουμε στην άκρη ή τα βάζουμε σε μία πιατέλα.
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι μας και το σοτάρουμε σε ελαιόλαδο για δύο λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς. Ρίχνουμε και το ψιλοκομμένο σκόρδο. Στη συνέχεια σβήνουμε με το κρασί μας και μόλις εξατμιστεί, προσθέτουμε τη ρίγανη, το αλάτι, το δαφνόφυλλο, το πιπέρι, την κόκκινη σάλτσα ή την ψιλοκομμένη ντομάτα με την κόκκινη σάλτσα μας και τις ψιλοκομμένες κόκκινες πιπεριές. Προσθέτουμε μία πρέσα ζάχαρη και μισό ποτήρι νερό. Βράζουμε καλά και όταν η σάλτσα μας γίνει πηκτή είναι έτοιμη. Περιχύνουμε τα μακαρόνια με τη σάλτσα και προσθέτουμε τυρί φέτα ή όποιο άλλο τυρί προτιμούμε. Η μακαρονάδα είναι έτοιμη.
Καλή επιτυχία.

tags: pasta, διατροφή, ζυμαρικά, μακαρονάδα, μακαρόνια, μακαρόνια καρμπονάρα, μακαρόνια με θαλασσινά, μακαρόνια με κιμά, μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα, μακαρόνια με λαχανικά, συνταγές για ζυμαρικά, συνταγές ζυμαρικών, συνταγή για μακαρονάδα, συνταγή για μακαρόνια

Σχετικά άρθρα

  • Πένες στο φούρνο με τέσσερα τυριά
    Τα ζυμαρικά είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και πλούσια σε υδατάνθρακες. Πολλές φορές λίγο άδικα συνδυάσαμε τα μακαρόνια με την πρόσληψη θερμίδων. Αυτό είναι λάθος μιας και εξαρτάται από τον τρόπο που τα μαγειρεύουμε. Μία συνταγή για πένες με τέσσερα τυριά είναι η εξής: Υλικά για τις νόστιμες πένες με τα τυριά: Ένα πακέτο πένες (400 γραμμάρια πένες) Εκατό γραμμάρια μπέικον (Ή γαλοπούλα καπνιστή) Διακόσια γραμμάρια από τέσσερα τυριά (Όποια τυριά σας αρέσουν) Πέντε φλιτζάνια φρέσκο γάλα Μισό φλιτζάνι αλεύρι Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Τέσσερις κουταλιές της σούπας βούτυρο
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Γιορτές και διατροφή
    Ο κόσμος ανησυχεί συχνά για το τι τρώει μεταξύ χριστουγέννων και πρωτοχρονιάς ενώ θα έπρεπε να ανησυχεί για το τι τρώει μεταξύ πρωτοχρονιάς και χριστουγέννων. Στις γιορτές είναι έθιμο να τρώμε τα παραδοσιακά γλυκά όπως τα μελομακαρονα, οι κουραμπιεδες οι δίπλες, και φυσικά η βασιλοπιτα.
  • Συμβουλές για την υγεία
    Συμβουλές υγείας από εγκριτους διατροφολόγους:
  • Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά
    Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν. Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω: Τα υλικά της κοτοσαλάτας: Τέσσερις μεγάλες πατάτες. Δύο μέτρια κρεμμύδια. Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά. Ένα καρότο. Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο. Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο. Πέντε κουταλιές μαγιονέζα. Ένα αγγουράκι. Μία ντομάτα.
  • Τροφές που μας μαυρίζουν το καλοκαίρι
    Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι μας θέλουμε ένα ομοιόμορφο, λαμπερό μαύρισμα. Η διατροφή σχετίζεται με το σωστό μαύρισμα. Τα φρούτα, τα λαχανικά και φυσικά το άφθονο νερό μας χαρίζουν ένα όμορφο μαύρισμα. Επίσης, ο ήλιος βοηθά στο σχηματισμό της βιταμίνης D στον οργανισμό μας. Ως γνωστόν τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία με τη σειρά τους είναι φυσικές χρωστικές που έχουν αντιοξειδωτική δράση αλλά και μας μαυρίζουν ομοιόμορφα. Κατά συνέπεια οι τροφές που μας μαυρίζουν είναι οι εξής:
  • Συνταγή για εύκολο κέικ
    Το κέικ είναι ένα νόστιμο γλυκό, εύκολο στην ετοιμασία και μία εύκολη λύση για ένα υγιεινό σνακ. Τα κέικ αρέσουν και στα παιδιά και στους μεγάλους και υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές. Μία εύκολη, σπιτική συνταγή για κέικ δίνεται παρακάτω. Το κέικ είναι εύκολο και πολύ νόστιμο. Τα υλικά για το κέικ: Ένα φλιτζάνι του τσαγιού σπορέλαιο. Ένα φακελάκι μπέικιν πάουντερ. Δύο φλιτζάνια του τσαγιού ζάχαρη. Τρία αβγά σε θερμοκρασία δωματίου. Ένα κουπάκι γιαούρτι. Τέσσερα φλιτζάνια του τσαγιού αλεύρι. Ένα φακελάκι κουβερτούρα σε σταγόνες (Με σοκολάτα υγείας ή και γάλακτος).
  • Δέκα ευρώ το κιλό το πασχαλινό αρνί
    Η πανελλήνια ομοσπονδία κρεοπωλών σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε αποφάσισε η τιμή του πασχαλινού αρνιού να μην ξεπεράσει τα δέκα ευρώ το κιλό. Οι τιμές του πασχαλινού αρνιού φέτος θα διαμορφωθούν περίπου στο ένα ευρώ το κιλό χαμηλότερα από πέρυσι. Κατά συνέπεια το αρνί και το κατσίκι φέτος θα πωλούνται από 9,5 έως 11 ευρώ το κιλό.