Κάποιες υγιεινές τροφές

Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές.
Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής:

Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.

Το γάλα: Μας παρέχει ασβέστιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την υγεία των οστών μας. Επίσης περιέχει βιταμίνη D που είναι ακρογωνιαία για την υγεία μας. Είναι καλό να επιλέγουμε το γάλα με χαμηλά λιπαρά. Μία ιδέα είναι τα δημητριακά με γάλα, βρώμη και αποξηραμένα φρούτα.

Οι ξηροί καρποί: Τα καρύδια και τα αμύγδαλα είναι προστάτες της καρδιάς. Επίσης περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά στοιχεία. Απλά οι ξηροί καρποί περιέχουν και θερμίδες. Επομένως με μέτρο.

Το ελαιόλαδο: Είναι φίλος της καρδιάς. Το ελαιόλαδο μειώνει την κακή χοληστερόλη και αυξάνει την καλή. Προτιμήστε το ελαιόλαδο έναντι του βουτύρου.

Το σπανάκι: Πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο και φυλλικό οξύ μας κάνει δυνατούς και υγιείς. Προτιμήστε το ωμό σε σαλάτες ή μαγειρέψτε ένα σπανακόρυζο.

Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει φλαβονοειδή αντιοξειδωτικά και ταυτόχρονα είναι ένα γλυκό, που κάνει καλό στην υγεία μας.

Τα μήλα: "Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα", δεν είναι τυχαίο. Έρευνες δείχνουν ότι τα μήλα είναι ευεργετικά για την υγεία μας.
Όλες τις παραπάνω τροφές, ενδεχομένως, τις έχουμε στο ψυγείο μας. Ας τις επιλέξουμε στο διαιτολόγιο μας και ας απολαύσουμε τα οφέλη τους.

tags: kytaritida, omorfia, therapeies omorfias, αισθητική, γυναίκα, διατροφή, διατροφή και ομορφιά, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, θεραπείες, θεραπείες ομορφιάς, θρεπτικές τροφές, μεσογειακή διατροφή, περιποίηση, τροφές δυναμίτες, φρούτα και υγεία

Σχετικά άρθρα

  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Σαλάτες και υγιεινά σνακ
    Η διατροφή σχετίζεται με την καλή υγεία, με την ευεξία, με την ψυχολογία μας και με την ομορφιά μας. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε σωστές δίαιτες. Πιο απλά μπορούμε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας σωστά. Τα σνακ και οι σαλάτες είναι απαραίτητα για μία σωστή διατροφή και μία ισορροπημένη δίαιτα. Μπορούμε να επιλέξουμε τα σωστά σνακ και τις σωστές σαλάτες και να τα εμπλουτίσουμε με νοστιμιά.
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.
  • Οι βασικές βιταμίνες
    Ως γνωστόν οι βιταμίνες είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και είναι καλό να τις λαμβάνουμε από τις τροφές που καταναλώνουμε. Οι βασικές βιταμίνες είναι οι εξής: Η βιταμίνη Α: Είναι μία βιταμίνη που κάνει καλό στο δέρμα μας και στην όραση μας. Βρίσκεται στα ψάρια και στο μουρουνέλαιο. Η βιταμίνη Β: Ενισχύει τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και το νευρικό μας σύστημα. Επίσης κάνει καλό σε συνθήκες στρες ή στη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης. Η βιταμίνη C: Η βιταμίνη αυτή θωρακίζει τον οργανισμό μας και είναι βοηθητική στα κρυολογήματα και στα συμπτώματα της γρίπης.