Καλοκαιρινό μοσχαράκι με χυλοπίτες

Το κόκκινο κρέας είναι απαραίτητο στη διατροφή μας, ειδικά, όταν κάποιος έχει σιδηροπενία. Φυσικά παν μέτρον άριστον. Το καλοκαίρι το κρέας πέφτει λιγάκι βαρύ. Πάραυτα υπάρχει και η καλοκαιρινή "έκδοση" για μοσχαράκι κοκκινιστό, αυτό συνεπάγεται, μαγείρεμα με λιγότερα μπαχαρικά.
Τα υλικά για το μοσχαράκι με χυλοπίτες είναι τα εξής:

Ένα κιλό μοσχαράκι (Κατά προτίμηση ποντίκι)
Μισό κιλό χυλοπίτες (Κατά προτίμηση σπιτικές Μακεδονικές ή Πελοποννήσιες.
Δύο μεγάλα κρεμμύδια.
Πέντε ώριμες ντομάτες (Μπορείτε και με πελτέ ντομάτας αλλά το καλοκαίρι υπάρχουν σε πληθώρα οι ντομάτες).
Μία κόκκινη πιπεριά.
Αλάτι, ελαιόλαδο, πιπέρι.
Διακόσια γραμμάρια τυρί φέτα.

Η συνταγή για το μοσχάρι με τις χυλοπίτες:
Καθαρίζουμε, πλένουμε και ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια μας. Τα ρίχνουμε μαζί με ελαιόλαδο σε μία κατσαρόλα. Σοτάρουμε το μοσχάρι μας για 2 λεπτά έως να ασπρίσει. Στη συνέχεια ρίχνουμε τις ντομάτες μας. Τις ντομάτες μας τις έχουμε πλύνει, αποφλοιώσει και ψιλοκόψει. Στη συνέχεια πλένουμε και κόβουμε την κόκκινη πιπεριά μας και τη ρίχνουμε στην κατσαρόλα. Ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι και μία πρέσα ζάχαρη ώστε να μην είναι "ξινό" το φαγητό μας. Ρίχνουμε νερό και βράζουμε το μοσχάρι μας για μία ώρα περίπου. Όταν μαλακώσει το μοσχάρι μας, προσθέτουμε νερό και αφήνουμε να πάρει μία βράση, τότε, ρίχνουμε τις χυλοπίτες μας. Μόλις βράσουν οι χυλοπίτες, κλείνουμε το μάτι μας και ρίχνουμε την φέτα μας, την οποία έχουμε κόψει σε κυβάκια. Ανακατεύουμε το φαγητό μας και είναι έτοιμο και λαχταριστό για σερβίρισμα.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

tags: διατροφή και υγεία, κόκκινο κρέας, κόκκινο κρέας και σίδηρος, κρέας και καλοκαίρι, μοσχάρι και σίδηρος, μοσχάρι κοκκινιστό, σιδηροπενία, σπιτικές συνταγές, συνταγές, συνταγές για καλοκαίρι, συνταγές για κρέας, συνταγές για μοσχάρι, συνταγές με κρέας

Σχετικά άρθρα

  • Αγριογούρουνο τηγανιά - Η απόλυτη συνταγή
    Το αγριογούρουνο είναι δύσκολο στο μαγείρεμα αλλά αν πετύχει και ειδικά αν μαλακώσει το κρέας, κατά το μαγείρεμα, είναι ο τέλειος μεζές. Τα υλικά για το αγριογούρουνο τηγανιά είναι τα εξής: Δύο κιλά αγριογούρουνο τηγανιά, κομμένο σε κομμάτια. Δύο μεγάλα κρεμμύδια. Τρία πράσα. Μισή κούπα ελαιόλαδο. Ένα ποτήρι κόκκινο μεστό κρασί. Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη. Μία κουταλιά του γλυκού κόκκινο πιπέρι. Η συνταγή για το αγριογούρουνο τηγανιά:
  • Συνταγή για φιλέτο κοτόπουλο με λαχανικά
    Ένα εντυπωσιακό και άκρως νόστιμο φαγητό είναι το φιλέτο κοτόπουλου με λαχανικά. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με ρύζι ή πατατοσαλάτα ή και με μία σαλάτα. Τα υλικά για το φιλέτο κοτόπουλου είναι τα εξής: Τέσσερα φιλέτα από κοτόπουλο Έναν κύβο λαχανικών Μισή κονσέρβα από καλαμπόκι Μισή κόκκινη πιπεριά, μισή πορτοκαλί πιπεριά, μισή κίτρινη πιπεριά Ένα κρεμμύδι Μισή κονσέρβα μανιτάρια Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο Μία κουταλιά της σούπας μουστάρδα Κόκκινη σάλτσα Η συνταγή για το φιλέτο από κοτόπουλο:
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Συνταγή για παστίτσιο
    Το παστίτσιο είναι ένα παραδοσιακό και χορταστικό φαγητό. Είναι μύθος ότι είναι δύσκολο στο μαγείρεμα απλά έχει λίγα περισσότερα πιάτα για πλύσιμο. Μία συνταγή για σπιτικό, παραδοσιακό παστίτσιο είναι η παρακάτω: Τα υλικά για το παστίτσιο: Για τον κιμά μας: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι Ένα μέτριο κρεμμύδι Σάλτσα ντομάτας (Ένα ποτήρι) Ένα δαφνόφυλλο Μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα Αλάτι, ελαιόλαδο, ρίγανη Για την μπεσαμέλ: Έξι ποτήρια φρέσκο γάλα ή 3 ποτήρια εβαπορέ και τρία ποτήρια νερό Μία κουταλιά της σούπας αλάτι Ένα ποτήρι αλεύρι Μισό ποτήρι κορν φλάουερ.
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Τραχανάς με γαρίδες
    Ο τραχανάς με τις γαρίδες είναι ένα νόστιμο και υγιεινό πιάτο, που θα σας αρέσει και θα σας προσφέρει βιταμίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Τα υλικά για τη συνταγή: Ένα φλιτζάνι τραχανά ξινό Τρία φλιτζάνια γάλα (Κατά προτίμηση χαμηλό σε λιπαρά) Μία κουταλιά της σούπας ανάλατο βούτυρο Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 500 γραμμάρια γαρίδες (Μεγάλες και καθαρισμένες) Ένα κρεμμύδι μεγάλο Μία κόκκινη πιπεριά κομμένη Μία σκελίδα σκόρδο Μία κουταλιά του γλυκού θυμάρι ξερό Μία κουταλιά του γλυκού ρίγανη Μισό φλιτζάνι γάλα Αλάτι
  • Σαλάτα με φασόλια και φέτα
    Τα φασόλια είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Αν δεν σας αρέσει η χειμωνιάτικη φασολάδα, μπορείτε να κάνετε μία σαλάτα με φασόλια και φέτα. Τα υλικά για τη σαλάτα με τα φασόλια είναι τα εξής: Ενάμιση φλιτζάνια φασόλια Λίγα φύλα μαϊντανό (1/4 της κούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό ή και δυόσμο) Ένα κρεμμύδι (Κομμένο σε ροδέλες) Μισό φλιτζάνι φέτα σε κυβάκια Πέντε κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Δύο κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι Μία κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού Πιπέρι, αλάτι Εκτέλεση της συνταγής για τη σαλάτα από φασόλια:
  • Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά
    Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν. Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω: Τα υλικά της κοτοσαλάτας: Τέσσερις μεγάλες πατάτες. Δύο μέτρια κρεμμύδια. Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά. Ένα καρότο. Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο. Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο. Πέντε κουταλιές μαγιονέζα. Ένα αγγουράκι. Μία ντομάτα.