Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά

Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν.

Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω:

Τα υλικά της κοτοσαλάτας:
Τέσσερις μεγάλες πατάτες.
Δύο μέτρια κρεμμύδια.
Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά.
Ένα καρότο.
Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο.
Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο.
Πέντε κουταλιές μαγιονέζα.
Ένα αγγουράκι.
Μία ντομάτα.

Η σαλάτα αυτή είναι απλή και πεντανόστιμη και μας χορταίνει. Την φτιάχνουμε ως εξής:
Βράζουμε τις πατάτες μας μαζί με την φλούδα αφού τις έχουμε πλύνει σχολαστικά. Μόλις βράσουν θα τις ξεφλουδίσουμε και θα τις κόψουμε με πιρούνι, ασύμμετρα και θα τις βάλουμε σε ένα βαθύ μπολ. Καταλαβαίνουμε πότε βράζουν οι πατάτες τρυπώντας τες με ένα πιρούνι ανά διαστήματα. Στη συνέχεια καθαρίζουμε τα κρεμμύδια και τα ψιλοκόβουμε. Πλένουμε και ψιλοκόβουμε και τις πιπεριές και το καρότο μας. Τα ρίχνουμε στο μπολ. Το ίδιο κάνουμε και με το αγγουράκι και με την ντομάτα, τα πλένουμε, τα κόβουμε σε κομμάτια και τα ρίχνουμε στο μπολ. Στη συνέχεια ρίχνουμε και το κοτόπουλο, το οποίο καθαρίσαμε και κόψαμε σε κομματάκια, με όσο το δυνατόν λιγότερο λίπος. Ανακατεύουμε καλά ώστε να αναμιχθούν τα συστατικά και να πάρει η πατάτα γεύσεις από τα λαχανικά.
Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι, ψιλοκομμένο μαϊντανό, δεντρολίβανο, λίγο ελαιόλαδο και την μαγιονέζα μας. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε χυμό από λεμόνι. Ανακατεύουμε καλά και τοποθετούμε την κοτοσαλάτα στο ψυγείο μας για μία ώρα. Η σαλάτα είναι έτοιμη και πάρα πολύ νόστιμη και θρεπτική.

tags: διατροφή, διατροφή και υγεία, ευεξία, καλοκαιρινές σαλάτες, κοτοσαλάτα, πατατοσαλάτα, σαλάτα λαχανικών, σαλάτες, σαλάτες για καλοκαίρι, σαλάτες και βιταμίνες, σαλάτες και δίαιτες, συνταγές για σαλάτες, υγεία, υγεία και διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Τροφές που μας μαυρίζουν το καλοκαίρι
    Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι μας θέλουμε ένα ομοιόμορφο, λαμπερό μαύρισμα. Η διατροφή σχετίζεται με το σωστό μαύρισμα. Τα φρούτα, τα λαχανικά και φυσικά το άφθονο νερό μας χαρίζουν ένα όμορφο μαύρισμα. Επίσης, ο ήλιος βοηθά στο σχηματισμό της βιταμίνης D στον οργανισμό μας. Ως γνωστόν τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία με τη σειρά τους είναι φυσικές χρωστικές που έχουν αντιοξειδωτική δράση αλλά και μας μαυρίζουν ομοιόμορφα. Κατά συνέπεια οι τροφές που μας μαυρίζουν είναι οι εξής:
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Πώς θα μειώσουμε τη χοληστερίνη μετά τις γιορτές
    Κατά τη διάρκεια των γιορτών πάντα τρώμε πιο άτσαλα και φυσικά και περισσότερο. Μετά τις γιορτές θέλουμε να επαναφέρουμε το μεταβολισμό μας και να νιώσουμε ξανά υγιείς και ανάλαφροι. Η μείωση της χοληστερόλης επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής και φυσικά επιλέγοντας το Μεσογειακό τρόπο διατροφής, σε συνάρτηση με την άσκηση και με τη γυμναστική. Πιο συγκεκριμένα είναι καλό να κάνουμε τα εξής: * Να μειώσουμε την κατανάλωση κορεσμένων ζωικών λιπαρών (Ζωικό λίπος, λιπαρά στα γαλακτοκομικά κτλ.).
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Σαλάτα με φασόλια και φέτα
    Τα φασόλια είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Αν δεν σας αρέσει η χειμωνιάτικη φασολάδα, μπορείτε να κάνετε μία σαλάτα με φασόλια και φέτα. Τα υλικά για τη σαλάτα με τα φασόλια είναι τα εξής: Ενάμιση φλιτζάνια φασόλια Λίγα φύλα μαϊντανό (1/4 της κούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό ή και δυόσμο) Ένα κρεμμύδι (Κομμένο σε ροδέλες) Μισό φλιτζάνι φέτα σε κυβάκια Πέντε κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Δύο κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι Μία κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού Πιπέρι, αλάτι Εκτέλεση της συνταγής για τη σαλάτα από φασόλια:
  • Το ρεύμα της ωμοφαγίας
    Η ωμοφαγία δεν είναι μία νέα τάση αλλά άρχισε ξανά να υιοθετείται από αρκετούς ανθρώπους. Γνωρίζουμε πως όλες οι τροφές αν μαγειρευτούν σε θερμοκρασίες άνω των 45-50 βαθμών κελσίου τα ένζυμα τους καταστρέφονται. Επίσης όταν οι τροφές μαγειρευτούν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες μπορούν ακόμη και να μεταλλαχθούν σε επιβλαβείς ουσίες. Καταναλώνοντας κατά τουλάχιστον 75% τροφές στην αρχική τους, μη επεξεργασμένη μορφή τους, δίνουμε στον οργανισμό μας καθαρά "καύσιμα" όπου μας οδηγούν σε καλή υγεία και σε ευεξία.
  • Καλοκαιρινό μοσχαράκι με χυλοπίτες
    Το κόκκινο κρέας είναι απαραίτητο στη διατροφή μας, ειδικά, όταν κάποιος έχει σιδηροπενία. Φυσικά παν μέτρον άριστον. Το καλοκαίρι το κρέας πέφτει λιγάκι βαρύ. Πάραυτα υπάρχει και η καλοκαιρινή "έκδοση" για μοσχαράκι κοκκινιστό, αυτό συνεπάγεται, μαγείρεμα με λιγότερα μπαχαρικά. Τα υλικά για το μοσχαράκι με χυλοπίτες είναι τα εξής: Ένα κιλό μοσχαράκι (Κατά προτίμηση ποντίκι) Μισό κιλό χυλοπίτες (Κατά προτίμηση σπιτικές Μακεδονικές ή Πελοποννήσιες. Δύο μεγάλα κρεμμύδια. Πέντε ώριμες ντομάτες (Μπορείτε και με πελτέ ντομάτας αλλά το καλοκαίρι υπάρχουν σε πληθώρα οι ντομάτες).