Μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα

Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά δεν γίνονται σωστά και αποδοτικά. Είναι καλό να ακολουθούμε μία σωστή δίαιτα και να μην κάνουμε καμία υπερβολή.
Κάποια μυστικά για μία σωστή δίαιτα δίδονται παρακάτω:
Καταρχήν είναι σωστό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Μία γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να επιστρέψουμε στις παλιές μας διατροφικές συνήθειες είναι μία λάθος αντιμετώπιση.
Επίσης ένας κανόνας για μία αποδοτική δίαιτα είναι η άσκηση. Η άσκηση αποτελεί ένα μυστικό στις δίαιτες αλλά και στην καλή υγεία. Μία σωστή διατροφή και δη ισορροπημένη σε συνδυασμό με άσκηση (Αερόβια άσκηση ή βάρη ή περπάτημα), οδηγούν σε μία αποτελεσματική δίαιτα.
Το νερό αποτελεί ένα μυστικό για τις δίαιτες. Οχτώ ποτήρια νερό την ημέρα και μας αποτοξινώνουν και μας δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού με αποτέλεσμα να "χαλιναγωγούμε" την όρεξη μας.
Οι σωστές και οι κανονικές μερίδες είναι σύμμαχοι μιας δίαιτας. Είναι θεμιτό να τρώμε κανονικές μερίδες και να περιέχουν περισσότερη σαλάτα από ότι λιπαρές και παχυντικές τροφές. Μία αποδοτική ιδέα είναι να κρατάμε "ημερολόγιο" φαγητών ώστε να ελέγχουμε τι τρώμε, σε τι ποσότητες και κάθε πότε κάνουμε διατροφικά λάθη.
Σε μία δίαιτα, κατά κανόνα, πρέπει να τρώμε μικρές μερίδες σε τακτά χρονικά διαστήματα. Δηλαδή κάθε τρεις ώρες είναι θεμιτό να καταναλώνουμε κάποιο μικρό γεύμα ή κάποιο υγιεινό σνακ έτσι θα έχουμε ενέργεια σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, είναι καλό να αποφεύγουμε το έτοιμο και το πρόχειρο φαγητό. Κάποιες φορές νομίζουμε πως αν στερηθούμε κάποιο αγαπημένο μας, ανθυγιεινό φαγητό θα κάνουμε μία σωστή δίαιτα. Αυτή είναι λάθος πεποίθηση. Μπορούμε απλά να αποφεύγουμε τα τηγανητά και να προτιμήσουμε τα ψητά. Για παράδειγμα αντί για τηγανιτές πατάτες να κάνουμε ψητές πατάτες ή μία πατατοσαλάτα. Αντί για αγοραστή πίτσα να φτιάξουμε μία σπιτική κοκ. Επίσης είναι σωστό να τρώμε με φειδώ, ειδικά, σε ένα εστιατόριο. Ας μην φουσκώσουμε με τα ορεκτικά και αναγκαστικά φάμε και την κύρια μερίδα μας. Επιπλέον, το άγχος μας οδηγεί σε διατροφικά λάθη. Πρέπει να μην τσιμπολογάμε εξαιτίας του άγχους αλλά να βρίσκουμε άλλους τρόπους εκτόνωσης, για παράδειγμα την γυμναστική.
Πολλές φορές ενώ δεν πεινάμε τρώμε ή επειδή πεινάμε τρώμε ό,τι βρούμε βιαστικά. Είναι σωστό να τρώμε αργά και να ετοιμάζουμε πριν πεινάσουμε το φαγητό μας ώστε να επιλέγουμε σωστά τι τρώμε. Τέλος, είναι καλό να εφοδιάσουμε τα ντουλάπια μας με υγιεινά σνακ ώστε όταν πεινάμε να τρώμε υγιεινά και σωστά. Δεν θέλει κόπο η σωστή δίαιτα αλλά τρόπο!

tags: άσκηση, γυναικεία ομορφιά, γυναίκες και ομορφιά, δίαιτα, δίαιτα και διατροφή, δίαιτα και υγεία, δίαιτες, διατροφικές συνήθειες, θερμίδες και δίαιτα, κυτταρίτιδα και γυναίκες, μεσογειακή διατροφή και δίαιτα, νηστεία και δίαιτα, περιττά κιλά, σωστές δίαιτες

Σχετικά άρθρα

  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Χριστουγεννιάτικη διατροφή και δίαιτα
    Τα Χριστούγεννα είναι μία περίοδος ελαφρώς δύσκολη για τις δίαιτες και για μία ισορροπημένη διατροφή. Το επιπλέον αλκοόλ, τα χριστουγεννιάτικα φαγητά και τα νόστιμα, χριστουγεννιάτικα γλυκά μας προσθέτουν θερμίδες.
  • Κάποιοι τρόποι για να κάψουμε λίπος
    Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να χάσουν κιλά και να κάψουν λίπος αλλά το κάνουν με λάθος τρόπο. Σαφώς η σωστή διατροφή βοηθάει στο κάψιμο λίπους και στην καλή υγεία αλλά η γυμναστική είναι ένα ακόμη μυστικό. Κάποιοι τρόποι για κάψιμο λίπους δίδονται παρακάτω: Καταρχήν το τζόκινγκ είναι ένας τρόπος για να κάψουμε λίπος. Πιο συγκεκριμένα βοηθάει πολύ εφόσον ενώ τρέχουμε γρήγορα, επιβραδύνουμε κοκ. Έτσι με μισή ώρα τζόκινγκ ημερησίως και με αυξομείωση του ρυθμού θα κάψουμε λίπος.
  • Tips που κόβουν την όρεξη
    Στις δίαιτες και ειδικά μετά τις γιορτές ψάχνουμε τρόπους να μας κοπεί η όρεξη. Κάποια tips ώστε να μας κοπεί η όρεξη είναι τα εξής: Καταρχήν πρέπει να τρώμε αργά το γεύμα μας ώστε να περιορίσουμε τη λαιμαργία μας και να νιώσουμε τη σωστή στιγμή ότι χορτάσαμε. Για να καταλάβουμε ότι χορτάσαμε απαιτούνται είκοσι λεπτά από την έναρξη του γεύματος μας. Ένα ακόμη tip είναι να βουρτσίσουμε τα δόντια μας, να μασήσουμε τσίχλα ή να πιούμε ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Φρούτα και λαχανικά για μαύρισμα
    Η Άνοιξη έφτασε και σιγά σιγά θα έρθει και το καλοκαίρι. Είναι γνωστό ότι διατροφή σχετίζεται άμεσα με την ομορφιά και με μία λαμπερή και υγιή επιδερμίδα. Η διατροφή όμως σχετίζεται και με το αυτομαύρισμα.