Οι βιταμίνες που ωφελούν την επιδερμίδα

Οι βιταμίνες είναι ακρογωνιαίες για μία καλή υγεία και για την ομορφιά μας. Είναι θεμιτό να κάνουμε μία ισορροπημένη, μεσογειακή διατροφή ώστε να είμαστε υγιείς και "όμορφοι". Οι βιταμίνες για μία λαμπερή επιδερμίδα καθώς και οι τροφές, που παρέχουν αυτές τις βιταμίνες στον οργανισμό μας, δίνονται παρακάτω:
Καταρχήν οι βιταμίνες που είναι ευεργετικές για την επιδερμίδα μας είναι οι Α, C, E, D.
Η βιταμίνη Α βελτιώνει την κατάσταση της επιδερμίδας μας και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες. Οι ελεύθερες ρίζες δημιουργούν τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες. Επίσης η βιταμίνη Α βοηθά στην αντιμετώπιση της ακμής. Η βιταμίνη Α βρίσκεται στα καρότα, στις γλυκοπατάτες, στο σπανάκι, στην κολοκύθα, στα βερίκοκα, στα μανταρίνια και στο καρπούζι.
Η βιταμίνη C και ειδικά σε συνδυασμό με τη βιταμίνη Ε, επουλώνει πληγές, αποτοξινώνει την επιδερμίδα μας, αυξάνει το κολλαγόνο και την ελαστικότητα και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες. Η βιταμίνη C βρίσκεται στα εσπεριδοειδή, στις κόκκινες πιπεριές, στο μπρόκολο, στις φράουλες, στα λαχανάκια Βρυξελλών, στα ακτινίδια και στο κουνουπίδι. Η βιταμίνη Ε είναι αντιοξειδωτική και προστατεύει από τις ακτίνες UV. Επίσης βοηθά στην αντιμετώπιση της ακμής. Βρίσκεται στα αμύγδαλα, στους ηλιόσπορους, στα φουντούκια, στις ελιές, στο σπανάκι, στα βατόμουρα. Η βιταμίνη D μας προσφέρει δυνατά δόντια, κόκαλα ενώ βοηθά ώστε να έχουμε όμορφα, υγιή νύχια και λαμπερή επιδερμίδα. Επίσης συντελεί στην απορρόφηση των βιταμινών C και E. Η συγκεκριμένη βιταμίνη παράγεται με την έκθεση στον ήλιο και με την κατανάλωση ψαριών, γάλακτος και αβγών.

tags: kytaritida, omorfia, therapeies omorfias, vitamines, αισθητική, βασικές βιταμίνες, βιταμίνες για επιδερμίδα, βιταμίνες στη διατροφή, γυναίκα, ευεξία, θεραπείες, θεραπείες ομορφιάς, ομορφιά και βιταμίνες, περιποίηση, συμπληρώματα διατροφής, υγιής επιδερμίδα

Σχετικά άρθρα

  • Οι βασικές βιταμίνες
    Ως γνωστόν οι βιταμίνες είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και είναι καλό να τις λαμβάνουμε από τις τροφές που καταναλώνουμε. Οι βασικές βιταμίνες είναι οι εξής: Η βιταμίνη Α: Είναι μία βιταμίνη που κάνει καλό στο δέρμα μας και στην όραση μας. Βρίσκεται στα ψάρια και στο μουρουνέλαιο. Η βιταμίνη Β: Ενισχύει τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και το νευρικό μας σύστημα. Επίσης κάνει καλό σε συνθήκες στρες ή στη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης. Η βιταμίνη C: Η βιταμίνη αυτή θωρακίζει τον οργανισμό μας και είναι βοηθητική στα κρυολογήματα και στα συμπτώματα της γρίπης.
  • Αντιγηραντικές βιταμίνες
    Οι βιταμίνες είναι σημαντικές για την υγεία μας, τόσο τη σωματική, όσο και την ψυχική. Είναι καλό να λαμβάνουμε τις βιταμίνες από τις σωστές τροφές. Κάποιες φορές δεν καταφέρνουμε να τρεφόμαστε σωστά και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πρέπει να λάβουμε κάποια συμπληρώματα διατροφής ή κάποιες βιταμίνες. Υπάρχουν πολλές βιταμίνες και κάποιες από αυτές βοηθούν στην αντιγήρανση. Οι αντιγηραντικές βιταμίνες είναι οι εξής:
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.