Οι διατροφικές λύσεις για τον πονόλαιμο

Ο χειμώνας καλά κρατεί και οι ιώσεις καθώς και η εποχιακή γρίπη θερίζουν. Ο πονόλαιμος είναι ένα βασικό σύμπτωμα και των ιώσεων και της εποχιακής γρίπης. Υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε τον πονόλαιμο. Κάποιες από αυτές είναι οι παρακάτω:
Το μέλι καταπραΰνει τον πονόλαιμο, είτε στον καφέ μας, είτε στο τσάι μας βοηθάει πολύ. Το αλατόνερο και οι γαργάρες με αυτό ανακουφίζουν από τον πονόλαιμο. Σε ένα φλιτζάνι με χλιαρό νερό αν προσθέσουμε ένα κουτάλι του γλυκού αλάτι και κάνουμε γαργάρες, θα ανακουφιστούμε από τον πονόλαιμο. Το πράσινο τσάι με μία κουταλιά μέλι βοηθάει πολύ στην ίωση και στο κρύωμα. Η κατανάλωση γαλακτοκομικών, τα οποία περιέχουν βιταμίνη D, βοηθούν στην πρόληψη της γρίπης. Κατά συνέπεια το γάλα και το γιαούρτι βοηθούν στην αντιμετώπιση της ίωσης και του κρυώματος.

tags: αντιβίωση, βακτήρια, γρίπη, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, εποχιακή γρίπη, ιώσεις, ιώσεις τον χειμώνα, κρύο, κρύωμα, κρύωμα και πονόλαιμος, λύσεις για τον πονόλαιμο, πονοκέφαλος, πονόλαιμος, πόνος στο λαιμό, σχολείο και ιώσεις, υγεία, χειμώνας

Σχετικά άρθρα

  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Λιποθυμούν από ασιτία στα σχολεία
    Οι ιδιοκτήτες των σχολικών κυλικείων παρατηρούν πτώση του τζίρου έως και 50% ανά περιπτώσεις. Κάποιοι μαθητές δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ένα κουλούρι. Σε κάποιες περιοχές της χώρας, οι μαθητές λιποθυμούν στα σχολεία, από ασιτία. Η εικόνα είναι πραγματικά τραγική.
  • Συνταγή για φασολάκια
    Τα φασολάκια είναι ένα από τα νόστιμα και ελαφριά φαγητά. Μπορεί να μην μπορούμε να βρούμε φρέσκα φασολάκια, το χειμώνα αλλά υπάρχουν και τα κατεψυγμένα. Η συνταγή για νόστιμα, σπιτικά φασολάκια, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά μας για τα φασολάκια: Μισό κιλό φασολάκια, φρέσκα ή κατεψυγμένα. Ένα μεγάλο κρεμμύδι. Δύο σκελίδες σκόρδο. Μία μεγάλη, ώριμη ντομάτα. Μισό ποτήρι πελτέ ντομάτας. Δύο μέτριες πατάτες. Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο. Ένα κύβο λαχανικών (Προαιρετικά). Μία πρέσα ζάχαρη. Η συνταγή:
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Μακαρόνια βίδες με τέσσερα τυριά
    Τα μακαρόνια είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και μας προσφέρουν ενέργεια. Μία νόστιμη συνταγή με μακαρόνια βίδες και τυριά στο φούρνο, δίδεται παρακάτω: Τα υλικά για τις βίδες με τα τυριά: Ένα πακέτο μακαρόνια βίδες 150 Γραμμάρια μίξη τυριών (Τέσσερα διαφορετικά κίτρινα τυριά) Πέντε φέτες από κάποιο αλλαντικό (Κατά προτίμηση μορταδέλα) Λίγη κόκκινη σάλτσα ή κρέμα γάλακτος Αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση της συνταγής:
  • Μανιτάρια πορτομπέλο με με σπανάκι και κατσικίσιο τυρί
    Ένα νόστιμο ορεκτικό είναι τα μανιτάρια πορτομπέλο με σπανάκι και κατσικίσιο τυρί. Τα υλικά για τα γεμιστά μανιτάρια είναι τα εξής: Έξι μεγάλα μανιτάρια πορτομπέλο Ένα κιλό σπανάκι Τρία φρέσκα κρεμμύδια Μαϊντανό ψιλοκομμένο (Μία κουταλιά της σούπας) Έξι λεπτές φέτες κατσικίσιο τυρί Ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Η συνταγή για τα γεμιστά μανιτάρια:
  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό: