Πώς θα μειώσουμε τη χοληστερίνη μετά τις γιορτές

Κατά τη διάρκεια των γιορτών πάντα τρώμε πιο άτσαλα και φυσικά και περισσότερο. Μετά τις γιορτές θέλουμε να επαναφέρουμε το μεταβολισμό μας και να νιώσουμε ξανά υγιείς και ανάλαφροι.
Η μείωση της χοληστερόλης επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής και φυσικά επιλέγοντας το Μεσογειακό τρόπο διατροφής, σε συνάρτηση με την άσκηση και με τη γυμναστική. Πιο συγκεκριμένα είναι καλό να κάνουμε τα εξής:
* Να μειώσουμε την κατανάλωση κορεσμένων ζωικών λιπαρών (Ζωικό λίπος, λιπαρά στα γαλακτοκομικά κτλ.).
* Να αποφύγουμε τα τηγανητά και αντ' αυτών να βάλουμε στη διατροφή μας, δύο φορές την εβδομάδα, το ψάρι. Ο σολομός, η σαρδέλα, το σκουμπρί περιέχουν τα ευεργετικά ωμέγα3 λιπαρά.
* Να καταναλώνουμε καθημερινά φρούτα και λαχανικά και να τρώμε όσπρια μία, με δύο φορές την εβδομάδα.
* Να τρώμε ρύζι (Καστανό κατά προτίμηση), μακαρόνια, δημητριακά και ψωμί ολικής αλέσεως.
* Το ελαιόλαδο είναι άκρως ευεργετικό για την υγεία μας και είναι καλό να αντικαταστήσουμε το βούτυρο, με ελαιόλαδο και δη ωμό.
* Να μειώσουμε τα περιττά κιλά εφόσον απαιτείται.
* Να αθλούμαστε περί τη μισή ώρα καθημερινά ή τρεις φορές την εβδομάδα έστω ένα περπάτημα θα μας κάνει καλό.

tags: αποτοξίνωση από λίπος, δίαιτα και διατροφή, διατροφή γιορτών, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και υγεία, υγεία, υγεία και διατροφή, υγιεινή διατροφή, χοληστερίνη, χοληστερίνη και διατροφή, χοληστερίνη και υγεία, χοληστερόλη, χριστούγεννα, ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Σχετικά άρθρα

  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Tips για υγιεινή διατροφή στις γιορτές
    Τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά συνήθως παίρνουμε βάρος. Είναι καλό να συνεχίσουμε να τρώμε υγιεινά και στις γιορτές ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κάποια tips για μία υγιεινή διατροφή και κατά συνέπεια για μία καλή υγεία είναι τα παρακάτω:
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά
    Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν. Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω: Τα υλικά της κοτοσαλάτας: Τέσσερις μεγάλες πατάτες. Δύο μέτρια κρεμμύδια. Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά. Ένα καρότο. Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο. Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο. Πέντε κουταλιές μαγιονέζα. Ένα αγγουράκι. Μία ντομάτα.
  • Κάποιοι τρόποι για να κάψουμε λίπος
    Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να χάσουν κιλά και να κάψουν λίπος αλλά το κάνουν με λάθος τρόπο. Σαφώς η σωστή διατροφή βοηθάει στο κάψιμο λίπους και στην καλή υγεία αλλά η γυμναστική είναι ένα ακόμη μυστικό. Κάποιοι τρόποι για κάψιμο λίπους δίδονται παρακάτω: Καταρχήν το τζόκινγκ είναι ένας τρόπος για να κάψουμε λίπος. Πιο συγκεκριμένα βοηθάει πολύ εφόσον ενώ τρέχουμε γρήγορα, επιβραδύνουμε κοκ. Έτσι με μισή ώρα τζόκινγκ ημερησίως και με αυξομείωση του ρυθμού θα κάψουμε λίπος.
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.