Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων

Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά;
Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
Ας φορέσουμε στενά ρούχα στο ρεβεγιόν και στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας. Έτσι θα μπορούμε να ελέγχουμε την ποσότητα του φαγητού. Επειδή όταν φοράμε στενά ρούχα διαγράφονται όλα τα σημεία του σώματος μας, δεν θα θέλαμε να φουσκώσουμε πολύ ή να χαλάσουμε τη σιλουέτα μας. Γι αυτό άλλωστε πολλές φορές επιλέγουμε μικρά νούμερα ρούχων ώστε να κατευθύνουμε, αναλόγως, το βάρος μας.
Επίσης είναι καλό να φάμε αργά και να μασάμε καλά την τροφή μας. Έτσι στα διάφορα τραπέζια ας φάμε αργά και όχι λαίμαργα. Έτσι θα φάμε μικρότερες ποσότητες φαγητού και θα νιώσουμε καλά με το σώμα μας. Επιπλέον αντί να τσιμπάμε από τον μπουφέ συνεχώς είναι καλύτερο να κάνουμε γνωριμίες, να συζητάμε, να χορεύουμε.
Μία ακόμη ιδέα είναι να πάμε στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι και στο ρεβεγιόν με μισογεμάτο στομάχι. Μπορούμε να φάμε πριν κάποιο υγιεινό σνακ, μία σαλάτα, ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών και έτσι στο τραπέζι, θα φάμε όσα μας αρέσουν και όχι όσα βρίσκονται επάνω στο τραπέζι. Συνήθως μετά το ρεβεγιόν καθόμαστε και τσιμπολογάμε ή απλά ξαπλώνουμε στον καναπέ και ξεκουραζόμαστε. Αντί αυτού είναι θεμιτό να περπατήσουμε λίγο και γενικότερα να συνεχίσουμε, την επόμενη ημέρα, κανονικά το πρόγραμμα μας: Να πάμε στο γυμναστήριο, να κάνουμε τζόκινγκ ή να περπατήσουμε για λίγη ώρα. Επειδή κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων όλοι μας έχουμε λίγο περισσότερο άγχος με τις προετοιμασίες, το ρίχνουμε στο φαγητό. Κακώς, μπορούμε απλά να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε την άδεια μας με βόλτες, ψώνια, βιτρίνες και να μην καταναλώνουμε άσκοπα πολλά γλυκά και ανθυγιεινά σνακ. Πολλές φορές λέμε: "Θα ξεκινήσω διατροφή από 'Δευτέρα'" και ποτέ δεν ξεκινάμε. Είναι αποδοτικό να ξεκινήσουμε από σήμερα κιόλας μία υγιεινή διατροφή ώστε να μας γίνει συνήθεια και να μην περιμένουμε το 2012 ώστε να μπούμε σε ένα πρόγραμμα διατροφής.
Καλές γιορτές σε όλους.

tags: kytaritida, omorfia, therapeies omorfias, αισθητική, γυναίκα, δίαιτες, διατροφή για δίαιτα, διατροφή και υγεία, διατροφή χριστουγέννων, θεραπείες, θεραπείες ομορφιάς, κιλά γιορτών, ομορφιά και διατροφή, ομορφιά και υγεία, περιποίηση, υγεία, χάσιμο κιλών

Σχετικά άρθρα

  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.
  • Σαλάτες και υγιεινά σνακ
    Η διατροφή σχετίζεται με την καλή υγεία, με την ευεξία, με την ψυχολογία μας και με την ομορφιά μας. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε σωστές δίαιτες. Πιο απλά μπορούμε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας σωστά. Τα σνακ και οι σαλάτες είναι απαραίτητα για μία σωστή διατροφή και μία ισορροπημένη δίαιτα. Μπορούμε να επιλέξουμε τα σωστά σνακ και τις σωστές σαλάτες και να τα εμπλουτίσουμε με νοστιμιά.
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.