Πώς να μειώσουμε τις θερμίδες στη διατροφή μας

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες καθημερινά και παρόλα αυτά κάνουν διατροφικά λάθη, με αποτέλεσμα να εισπράττουν περισσότερες θερμίδες. Υπάρχουν τρόποι να ελαττώσουμε τις καθημερινές, περιττές θερμίδες ως εξής:
Καταρχήν είναι σωστό να μην επιλέγουμε συχνά το fast food και αν το επιλέξουμε, να κάνουμε την πιο υγιεινή επιλογή. Μπορούμε να επιλέξουμε ένα πιάτο με κοτόπουλο και ρύζι ή λαχανικά αντί για πατάτες τηγανητές ή ακόμη καλύτερα ας επιλέξουμε μία σαλάτα, με πρασινάδα και κοτόπουλο. Γενικότερα είναι θεμιτό να επιλέξουμε το καστανό ρύζι ή ένα μίγμα από λαχανικά αντί για λιπαρές, τηγανητές πατάτες. Επίσης ας επιλέξουμε ως επιδόρπιο κάποιο φρούτο αντί για ένα γλυκό.
Οι καφέδες από μόνοι τους δεν μας προσφέρουν πολλές θερμίδες αλλά πρέπει να αποφύγουμε τη σαντιγί, το σιρόπι, το πλήρες γάλα και τις μεγάλες ποσότητες από ζάχαρη στον καθημερινό μας καφέ. Μία έξυπνη κίνηση είναι να επιλέγουμε το κολατσιό του γραφείου σωστά και γιατί όχι να το ετοιμάζουμε στο σπίτι μας. Μία ιδέα είναι σε μαύρη μπαγκέτα να βάλουμε μπιφτέκι, μαρούλι, ντομάτα και μουστάρδα αντί για κάποια άλλη παχυντική σος. Όταν τρώμε σε κάποιο εστιατόριο ή σε μπουφέ είναι σωστό να γεμίζουμε το πιάτο μας με σαλάτα και λιγότερο κρέας ή πατάτες και πάντα να σερβίρουμε μικρές μερίδες. Οι μερίδες της μαμάς δεν είναι οι πιο σωστές μιας και είναι, εν γένει, τεράστιες. Επιπλέον αντί για ένα λιπαρό γλυκό από κάποιο ζαχαροπλαστείο ας επιλέξουμε ένα σπιτικό γλυκό. Θα είναι και πιο υγιεινό και χαμηλότερο σε θερμίδες.
Όταν σερβίρουμε φαγητό ας το κάνουμε μία ιερή διαδικασία, σε μικρά πιάτα και στο τραπέζι. Όταν τρώμε μπροστά από την τηλεόραση σαφώς ξεχνιόμαστε και τρώμε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Είναι θεμιτό να μασάμε αργά την τροφή μας και να πίνουμε νερό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης ας αναρωτιόμαστε κάθε φορά πριν φάμε αν όντως πεινάμε ή απλά θέλουμε να πιούμε νερό. Τέλος, βοηθάει πολύ να επιλέγουμε τα σωστά, υγιεινά τρόφιμα για το ψυγείο μας και να σκεφτόμαστε πως σωστή διατροφή σημαίνει ομορφιά, υγεία και ευεξία.

tags: diaites, diatrofika lathi, mesogeiakh diatrofh, omorfia, swmatiko varos, symvoyles gia diaita, thermides, δίαιτες, διατροφή και ομορφιά, διατροφή και υγεία, διατροφικά λάθη, θερμίδες, μείωση βάρους, μεσογειακή διατροφή, συμβουλές για δίαιτα, χάσιμο κιλών

Σχετικά άρθρα

  • Tips που κόβουν την όρεξη
    Στις δίαιτες και ειδικά μετά τις γιορτές ψάχνουμε τρόπους να μας κοπεί η όρεξη. Κάποια tips ώστε να μας κοπεί η όρεξη είναι τα εξής: Καταρχήν πρέπει να τρώμε αργά το γεύμα μας ώστε να περιορίσουμε τη λαιμαργία μας και να νιώσουμε τη σωστή στιγμή ότι χορτάσαμε. Για να καταλάβουμε ότι χορτάσαμε απαιτούνται είκοσι λεπτά από την έναρξη του γεύματος μας. Ένα ακόμη tip είναι να βουρτσίσουμε τα δόντια μας, να μασήσουμε τσίχλα ή να πιούμε ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.
  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.