Ρολό με κιμά

Μία νόστιμη και εντυπωσιακή συνταγή είναι το γεμιστό ρολό με κιμά. Η συνταγή αυτή είναι μία καλή ιδέα για να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας.
Τα υλικά για το ρολό:
Ένα κιλό κιμά από μοσχάρι
Ένα αβγό
Φρυγανιά, μιάμιση κούπα ή μπαγιάτικο ψωμί
Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι, πιπέρι, δυόσμο, ρίγανη
Ένα κρεμμύδι
Τρεις σκελίδες σκόρδο
Δύο βραστά αβγά (Για τη γέμιση)

Εκτέλεση της συνταγής:
Περνάμε από το λεπτό τρίφτη το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Σε ένα βαθύ μπολ ρίχνουμε τα υλικά μας, τον κιμά, τη φρυγανιά, το αβγό, το ελαιόλαδο, το ψιλοκομμένο κρεμμύδι/ σκόρδο, το αλάτι, το πιπέρι, τη ρίγανη και το δυόσμο και ζυμώνουμε καλά. Όταν το μείγμα γίνει ομοιογενές, το βάζουμε στο ψυγείο για μισή ώρα. Στη συνέχεια το βγάζουμε και το απλώνουμε σε ένα μεγάλο ταψί ή στο τραπέζι μας. Βάζουμε μέσα τα βραστά αβγά, τα οποία έχουμε κόψει σε ροδέλες. Τυλίγουμε το ρολό μας σαν κύλινδρο. Αν θέλουμε το βάζουμε μέσα σε δίχτυ ώστε να μην σπάσει στο γύρισμα. Ειδάλλως απλά προσέχουμε όταν θα το γυρίσουμε. Το βάζουμε σε μία μικρή γάστρα ή σε ένα ταψί. Περιχύνουμε με ελαιόλαδο και προσθέτουμε ένα ποτήρι νερό για το ψήσιμο. Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς κελσίου. Όταν κοκκινήσει από τη μία πλευρά, το γυρίζουμε από την άλλη. Μπορούμε να το γεμίσουμε με κίτρινο τυρί και αλλαντικά. Το ρολό με κιμά, συνοδεύεται με καστανό ρύζι ή με λεμονάτες πατάτες στο φούρνο.
Καλή επιτυχία.

tags: γεμιστό ρολό, γκουρμέ πιάτα, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, κιμάς, μεσογειακή διατροφή, πρωτοχρονια, ρεβεγιόν, ρολό γεμιστό, ρολό με κιμά, σπιτικές συνταγές, συνταγές, συνταγές για γεύμα, συνταγές με κιμά, συνταγή για ρολό, υγεία και διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Αγριογούρουνο τηγανιά - Η απόλυτη συνταγή
    Το αγριογούρουνο είναι δύσκολο στο μαγείρεμα αλλά αν πετύχει και ειδικά αν μαλακώσει το κρέας, κατά το μαγείρεμα, είναι ο τέλειος μεζές. Τα υλικά για το αγριογούρουνο τηγανιά είναι τα εξής: Δύο κιλά αγριογούρουνο τηγανιά, κομμένο σε κομμάτια. Δύο μεγάλα κρεμμύδια. Τρία πράσα. Μισή κούπα ελαιόλαδο. Ένα ποτήρι κόκκινο μεστό κρασί. Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη. Μία κουταλιά του γλυκού κόκκινο πιπέρι. Η συνταγή για το αγριογούρουνο τηγανιά:
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Τραχανάς με γαρίδες
    Ο τραχανάς με τις γαρίδες είναι ένα νόστιμο και υγιεινό πιάτο, που θα σας αρέσει και θα σας προσφέρει βιταμίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Τα υλικά για τη συνταγή: Ένα φλιτζάνι τραχανά ξινό Τρία φλιτζάνια γάλα (Κατά προτίμηση χαμηλό σε λιπαρά) Μία κουταλιά της σούπας ανάλατο βούτυρο Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 500 γραμμάρια γαρίδες (Μεγάλες και καθαρισμένες) Ένα κρεμμύδι μεγάλο Μία κόκκινη πιπεριά κομμένη Μία σκελίδα σκόρδο Μία κουταλιά του γλυκού θυμάρι ξερό Μία κουταλιά του γλυκού ρίγανη Μισό φλιτζάνι γάλα Αλάτι
  • Γιουβαρλάκια αυγολέμονο συνταγή
    Οι σούπες είναι μία καλή ιδέα για τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Τα γιουβαρλάκια αβγολέμονο είναι νόστιμα και εύκολα στο μαγείρεμα. Τα υλικά για τα σπιτικά γιουβαρλάκια είναι τα εξής: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι Ένα μέτριο κρεμμύδι 1/4 του φλιτζανιού ρύζι Μαϊντανό, δυόσμο, αλάτι, πιπέρι, λίγο αλεύρι Τρεις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Πέντε φλιτζάνια ζωμό κότας 1/4 του φλιτζανιού βούτυρο Δύο αβγά Μισό φλιτζάνι χυμό λεμονιού Γιαούρτι (Προαιρετικά) Εκτέλεση της συνταγής:
  • Κρυμμένη ζάχαρη στα τρόφιμα
    Η ζάχαρη μας δίνει μία αίσθηση ευεξίας αλλά έχει και αρκετές θερμίδες. Επίσης υπάρχει και η κρυμμένη ζάχαρη σε πολλά τρόφιμα, γλυκά και αλμυρά. Είκοσι κουταλάκια ζάχαρης αντιστοιχούν σε 320 θερμίδες. Φυσικά οι θερμίδες αυτές είναι "άχρηστες" και μετατρέπονται σε κιλά. Επίσης σε πολλά τρόφιμα χαμηλών λιπαρών η ζάχαρη αντικαθιστά το λίπος. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη.
  • Συνταγή για γεμιστό κοτόπουλο φιλέτο
    Μία νόστιμη και εντυπωσιακή οπτικά και γευστικά συνταγή είναι το γεμιστό φιλέτο κοτόπουλο με κίτρινο τυρί, πιπεριές και ντομάτα. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με ένα ρύζι λαχανικών ή με πατάτες τηγανητές. Η συνταγή είναι η εξής: Τα υλικά για το γεμιστό φιλέτο κοτόπουλο: Τέσσερα φιλέτα από κοτόπουλο καλά ανοιγμένα (Το ζητάτε από τον κρεοπώλη). 150 Γραμμάρια από κάποιο κίτρινο τυρί της αρεσκείας σας (Ένταμ κατά προτίμηση). Δύο πράσινες πιπεριές. Μία ντομάτα ώριμη. Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο.
  • Συνταγή για ρεβίθια
    Τα ρεβίθια είναι όσπρια και μάλιστα ιδιαίτερα νόστιμα. Μία απλή συνταγή για ρεβίθια δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τα ρεβίθια: Ένα κιλό ρεβίθια. Ένα μεγάλο κρεμμύδι. Μισή κούπα ελαιόλαδο ή και περισσότερο. Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι. Ένα δαφνόφυλλο. Μία σκελίδα σκόρδου. Λεμόνι. Η συνταγή για τα ρεβίθια: