Σαλάτες και υγιεινά σνακ

Η διατροφή σχετίζεται με την καλή υγεία, με την ευεξία, με την ψυχολογία μας και με την ομορφιά μας. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε σωστές δίαιτες. Πιο απλά μπορούμε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας σωστά. Τα σνακ και οι σαλάτες είναι απαραίτητα για μία σωστή διατροφή και μία ισορροπημένη δίαιτα. Μπορούμε να επιλέξουμε τα σωστά σνακ και τις σωστές σαλάτες και να τα εμπλουτίσουμε με νοστιμιά.
Οι σαλάτες είναι απαραίτητα συνοδευτικά αλλά και ενίοτε πλήρη γεύματα. Η σαλάτα δεν πρέπει να λείπει από το τραπέζι μας. Μπορούμε να επιλέξουμε χωριάτικη σαλάτα, μαρουλοσαλάτα, σαλάτα λάχανο/ καρότο, σαλάτα με λαχανικά, σαλάτα με κοτόπουλο ή με τόνο. Οι σαλάτες είναι πλούσιες σε νερό, σε φυτικές ίνες, σε βιταμίνες, σε ιχνοστοιχεία, σε αντιοξειδωτικά, σε υδατάνθρακες και πρωτεϊνες. Φυσικά οι σαλάτες και κάνουν καλό στην υγεία μας και βοηθούν σε μία ισορροπημένη και σωστή δίαιτα. Εν γένει οι σαλάτες μας κόβουν την όρεξη, έχουν ελάχιστες θερμίδες και μας δίνουν γρήγορα την αίσθηση του κορεσμού. Είναι καλό να αποφεύγουμε κάποιες επιπλέον θερμίδες στις σαλάτες με προσθήκη μεγάλης ποσότητας ελαιόλαδου, με προσθήκη αλλαντικών/ ζυμαρικών και κρουτόν. Αν θέλουμε να προσθέσουμε τυρί, μπορούμε κάλλιστα να επιλέξουμε ένα τυρί κότατζ που είναι και χαμηλό σε λιπαρά.
Τα σνακ είναι νόστιμα και απαραίτητα για τις σωστές δίαιτες. Επικρατεί η άποψη πως τα σνακ παχαίνουν αλλά επί του πρακτέου αυτό δεν ισχύει. Φυσικά είναι καλό να επιλέγουμε τα σωστά και υγιεινά σνακ. Τα υγιεινά σνακ μας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια ώστε να νιώθουμε πλήρεις και υγιείς. Κάποια υγιεινά και νόστιμα σνακ είναι τα εξής: Τα κράκερ ολικής αλέσεως, μία μίξη τυριών με κάποιο κρακεράκι, ένα παστέλι, μία μπάρα δημητριακών, ένα γιαούρτι με φρούτα, μία φρουτοσαλάτα κτλ. Δεν πρέπει να μπερδεύουμε τα σνακ, με τα γεύματα. Τα σνακ πρέπει να είναι χαμηλά σε λιπαρά. Δηλαδή να μην ξεπερνούν τις 200 θερμίδες ειδάλλως ας φάμε ένα γεύμα. Επιπλέον είναι θεμιτό να επιλέγουμε σνακ με σπιτικά υλικά και φυσικά στα υγιεινά σνακ δεν συγκαταλέγονται οι σοκολάτες, τα γαριδάκια, οι μπαγκέτες με μαγιονέζα κτλ.

tags: diatrofh kai adynatisma, diatrofh kai ygeia, kytaritida, omorfia, salates, salates kai diatrofh, therapeies omorfias, αισθητική, γυναίκα, διατροφή, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, θεραπείες, θεραπείες ομορφιάς, περιποίηση, σνακ, υγιεινή διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.