Συνήθειες που μας παχαίνουν

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν κιλά γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις συνήθειες που μας παχαίνουν.
Οι χυμοί του εμπορίου που δεν είναι φυσικοί μπορεί να έχουν κάποιες βιταμίνες αλλά μας παχαίνουν καθότι έχουν θερμίδες. Είναι προτιμότερο να ξεδιψάσουμε με χυμό ή με κάποιο πράσινο τσάι. Αν πίνουμε χυμούς για να πάρουμε βιταμίνες ας επιλέξουμε ένα φρούτο.
Το περιττό αλκοόλ και οι ξηροί καρποί/ τα πατατάκια μας προσφέρουν επιπλέον θερμίδες. Είναι καλό να ελέγχουμε την ποσότητα του αλκοόλ στην καθημερινότητα μας.
Το φαγητό έξω μας δίνει πολλές επιπλέον θερμίδες. Πάντα το σπιτικό φαγητό είναι και πιο υγιεινό και περιέχει λίγες θερμίδες. Ακόμη και αν επιλέξουμε μία σαλάτα σε κάποιο εστιατόριο, σίγουρα, θα τσιμπήσουμε και κάποιο ορεκτικό. Κατά συνέπεια ας επιλέξουμε το νόστιμο, μαγειρευτό φαγητό.
Η έλλειψη ύπνου μας δημιουργεί ένα συναίσθημα ατονίας και πείνας. Έτσι τρώμε ό,τι βρούμε και έτσι παχαίνουμε. Είναι σωστό να κοιμόμαστε σωστά και να ξεκουραζόμαστε.
Επιλέξτε τη μεσογειακή διατροφή, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ψάρι και όχι μόνο τροφές με πρωτεϊνη. Δεν μας παχαίνουν μόνο οι υδατάνθρακες και το λίπος. Επίσης οι δίαιτες express δεν μας κάνουν καλό αντιθέτως παίρνουμε πιο εύκολα κιλά. Είναι συνετό να κάνουμε μία ισορροπημένη και σωστή δίαιτα.
Δεν ξεχνάμε ποτέ το πρωινό μας γεύμα μιας και είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας. Έτσι είναι θεμιτό να μην το παραλείπουμε.
Τέλος, το περπάτημα και η άσκηση μας κάνουν υγιείς και βοηθούν σε μία άψογη σιλουέτα.

tags: άσκηση και ευεξία, γυμναστική και δίαιτα, δίαιτες, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, κυτταρίτιδα και γυναίκες, μεσογειακή διατροφή, περιττά κιλά, σπιτικό φαγητό και υγεία, συνήθειες που παχαίνουν, τροφές που παχαίνουν, υγεία

Σχετικά άρθρα

  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Τροφές που φέρνουν την αίσθηση του κορεσμού
    Πολλές φορές ειδικά σε κάποιες δίαιτες νιώθουμε πως ενώ τρώμε, εξακολουθούμε να πεινάμε. Κάποιες τροφές που μας δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού και είναι και υγιεινές, είναι οι παρακάτω: Οι ξηροί καρποί: Συνεχώς ακούμε πόσο καλό κάνουν στην υγεία μας οι ξηροί καρποί. Πέραν αυτού επειδή περιέχουν φυτικές ίνες μας δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού και συνάμα μας χορταίνουν. Είναι καλό να τρώμε συχνά μία χούφτα ξηρούς καρπούς. Το τσάι μέντας: Μας τονώνει και μας κάνει να "ξεγελάμε" την πείνα μας. Εν γένει η μέντα καταστέλλει την όρεξη.
  • Μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά δεν γίνονται σωστά και αποδοτικά. Είναι καλό να ακολουθούμε μία σωστή δίαιτα και να μην κάνουμε καμία υπερβολή. Κάποια μυστικά για μία σωστή δίαιτα δίδονται παρακάτω: Καταρχήν είναι σωστό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Μία γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να επιστρέψουμε στις παλιές μας διατροφικές συνήθειες είναι μία λάθος αντιμετώπιση.
  • Συνταγή για ρεβίθια
    Τα ρεβίθια είναι όσπρια και μάλιστα ιδιαίτερα νόστιμα. Μία απλή συνταγή για ρεβίθια δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τα ρεβίθια: Ένα κιλό ρεβίθια. Ένα μεγάλο κρεμμύδι. Μισή κούπα ελαιόλαδο ή και περισσότερο. Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι. Ένα δαφνόφυλλο. Μία σκελίδα σκόρδου. Λεμόνι. Η συνταγή για τα ρεβίθια:
  • Μυστικά διατροφής και τρόπου ζωής για μακροζωία
    Όπως λένε και οι μεγαλύτεροι, "Η ζωή είναι γλυκιά" παρά τις καθημερινές της δυσκολίες. Η διατροφή συσχετίζεται με την καλή υγεία και με τη μακροζωία. Κάποια μυστικά/ συμβουλές για μία καλή υγεία δίδονται παρακάτω: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ασπίδα προστασίας κατά του εμφράγματος. Είναι θεμιτό να τρώμε πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως. Επίσης το πρωινό γεύμα είναι σημαντικό. Το πρωινό με δημητριακά και γάλα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, διατηρεί το σάκχαρο στο αίμα σε ιδανικό επίπεδο.
  • Συνταγή για φακές
    Οι φακές ανήκουν στα όσπρια είναι νόστιμες, υγιεινές, περιέχουν σίδηρο και βιταμίνες. Μία υπέροχη συνταγή για φακές δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τις φακές: 300 γραμμάρια φακές Ένα μεγάλο κρεμμύδι Τέσσερις σκελίδες σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Δύο φρέσκες ντομάτες Μία κουταλιά πελτέ Ένα κουτάλι της σούπας ρίγανη Μισό κουτάλι της σούπας δεντρολίβανο Ένα καρότο Τρεις πατάτες Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι Τέσσερις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Η συνταγή για τις σπιτικές φακές:
  • Κάποιοι τρόποι για να κάψουμε λίπος
    Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να χάσουν κιλά και να κάψουν λίπος αλλά το κάνουν με λάθος τρόπο. Σαφώς η σωστή διατροφή βοηθάει στο κάψιμο λίπους και στην καλή υγεία αλλά η γυμναστική είναι ένα ακόμη μυστικό. Κάποιοι τρόποι για κάψιμο λίπους δίδονται παρακάτω: Καταρχήν το τζόκινγκ είναι ένας τρόπος για να κάψουμε λίπος. Πιο συγκεκριμένα βοηθάει πολύ εφόσον ενώ τρέχουμε γρήγορα, επιβραδύνουμε κοκ. Έτσι με μισή ώρα τζόκινγκ ημερησίως και με αυξομείωση του ρυθμού θα κάψουμε λίπος.
  • Χριστουγεννιάτικη διατροφή και δίαιτα
    Τα Χριστούγεννα είναι μία περίοδος ελαφρώς δύσκολη για τις δίαιτες και για μία ισορροπημένη διατροφή. Το επιπλέον αλκοόλ, τα χριστουγεννιάτικα φαγητά και τα νόστιμα, χριστουγεννιάτικα γλυκά μας προσθέτουν θερμίδες.