Συνταγή για παστίτσιο

Το παστίτσιο είναι ένα παραδοσιακό και χορταστικό φαγητό. Είναι μύθος ότι είναι δύσκολο στο μαγείρεμα απλά έχει λίγα περισσότερα πιάτα για πλύσιμο. Μία συνταγή για σπιτικό, παραδοσιακό παστίτσιο είναι η παρακάτω:

Τα υλικά για το παστίτσιο:
Για τον κιμά μας:
Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι
Ένα μέτριο κρεμμύδι
Σάλτσα ντομάτας (Ένα ποτήρι)
Ένα δαφνόφυλλο
Μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα
Αλάτι, ελαιόλαδο, ρίγανη
Για την μπεσαμέλ:
Έξι ποτήρια φρέσκο γάλα ή 3 ποτήρια εβαπορέ και τρία ποτήρια νερό
Μία κουταλιά της σούπας αλάτι
Ένα ποτήρι αλεύρι
Μισό ποτήρι κορν φλάουερ.
Μία κουταλιά της σούπας βούτυρο
Ένα ή δύο αβγά (Αναλόγως πόσο πηκτή θέλετε να είναι η μπεσαμέλ).
Ένα πακέτο μακαρόνια για παστίτσιο.

Εκτέλεση της συνταγής για σπιτικό παστίτσιο:
Αρχικά φτιάχνουμε τον κιμά μας. Σε ένα τηγάνι ρίχνουμε ελαιόλαδο, το ψιλοκομμένο μας κρεμμύδι και σοτάρουμε καλά τον κιμά μας. Προσθέτουμε τα υλικά μας, την κανέλα, το δαφνόφυλλο, τη ρίγανη, το αλάτι και μία πρέσα ζάχαρη. Ανακατεύουμε και προσθέτουμε τη σάλτσα ντομάτας. Προσθέτουμε 1/3 του ποτηριού νερό και βράζουμε τον κιμά μας. Όταν πιει τα υγρά του και ενώ έχει μείνει λίγο ζουμάκι, ο κιμάς είναι έτοιμος. Βράζουμε τα μακαρόνια και τα σουρώνουμε καλά. Τα απλώνουμε στο ταψί μας και από πάνω τοποθετούμε τον κιμά αφού έχουμε βγάλει το δαφνόφυλλο. Στη συνέχεια φτιάχνουμε τη μπεσαμέλ μας. Σε μία κατσαρόλα ρίχνουμε το γάλα και το αλεύρι, με το κορν φλάουερ και ανακατεύουμε καλά ώστε να μην μας κάνει σβόλους. Προσθέτουμε το αλάτι και εξακολουθούμε να ανακατεύουμε. όταν αρχίσει να βράζει ανακατεύουμε συνέχεια και όταν πήξει η μπεσαμέλ απομακρύνουμε την κατσαρόλα από το μάτι. Σε ένα πιάτο χτυπάμε τα αβγά μας και τα ρίχνουμε πολύ αργά στη μπεσαμέλ και ταυτόχρονα ανακατεύουμε καλά. Όταν το μίγμα είναι ομοιογενές προσθέτουμε το βούτυρο και ανακατεύουμε ξανά. Η μπεσαμέλ είναι έτοιμη και την απλώνουμε στο ταψί. Μία ακόμη ιδέα είναι να ρίξουμε μία φέτα από τυρί φέτα, τριμμένη καλά στη μπεσαμέλ. Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 190 βαθμούς και ψήνουμε για 45 λεπτά με μία ώρα. Το παστίτσιο θα κοκκινίσει ομοιόμορφα και αυτό σημαίνει πως είναι έτοιμο.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

tags: makaronades, makaronia, pastitsio, spitikes syntages, syntagh gia pastitsio, διατροφή και υγεία, παραδοσιακό παστίτσιο, παστίτσιο, σπιτικές συνταγές, συνταγές, συνταγές για ζυμαρικά, συνταγές για οικογένεια, συνταγή για παστίτσιο, υγεία και διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι
    Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο. Υλικά για την τηγανιά: Μισό κιλό τηγανιά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα μέτριο κρεμμύδι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Ένα μέτριο λεμόνι Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:
  • Συνταγή για σπιτική πίτσα
    Η πίτσα είναι μία ιδέα για απογευματινό φαγητό. Αρέσει πολύ και στα παιδιά και στους ενήλικες. Σαφώς η σπιτική πίτσα είναι πιο υγιεινή μιας και ξέρουμε τι υλικά βάζουμε και πώς την παρασκευάζουμε. Μία συνταγή για εύκολη, νόστιμη πίτσα δίδεται παρακάτω. Τα υλικά για την πίτσα μας: Τα υλικά για το ζυμάρι: Αλεύρι Νερό Μία κοφτή κουταλιά της σούπας αλάτι Ελαιόλαδο Ένα φακελάκι μαγιά. Τα υλικά για τη γέμιση της πίτσας: Δέκα φέτες γαλοπούλα καπνιστή ή όποιο άλλο αλλαντικό θέλετε ή και συνδυασμούς αλλαντικών. 15 φέτες κίτρινο τυρί (Μαλακό κατά προτίμηση) Κόκκινη σάλτσα, ρίγανη
  • Η απόλυτη συνταγή για μακαρόνια με κιμά
    Ο κιμάς είναι μία ιδέα για πολλά σπιτικά φαγητά, μακαρόνια με κιμά, κεφτεδάκια, μπιφτέκια, κανελόνια με κιμά, παστίτσιο, γεμιστά κτλ. Υπάρχουν πολλές συνταγές για κιμά. Μία υπέροχη συνταγή για μακαρόνια με κιμά (Η ίδια συνταγή για κιμά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα κανελόνια)είναι η εξής: Υλικά για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι όσο πιο άπαχο Ένα μέτριο κρεμμύδι Κόκκινη σάλτσα Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι Μία σκελίδα σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Μία πρέσα ζάχαρη 1/3 κουταλάκι του γλυκού κανέλα Μισό ποτήρι κρασί Μισή κόκκινη πιπεριά Ελαιόλαδο Ένα πακέτο μακαρόνια νούμερο δέκα
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Τραχανάς με γαρίδες
    Ο τραχανάς με τις γαρίδες είναι ένα νόστιμο και υγιεινό πιάτο, που θα σας αρέσει και θα σας προσφέρει βιταμίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Τα υλικά για τη συνταγή: Ένα φλιτζάνι τραχανά ξινό Τρία φλιτζάνια γάλα (Κατά προτίμηση χαμηλό σε λιπαρά) Μία κουταλιά της σούπας ανάλατο βούτυρο Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 500 γραμμάρια γαρίδες (Μεγάλες και καθαρισμένες) Ένα κρεμμύδι μεγάλο Μία κόκκινη πιπεριά κομμένη Μία σκελίδα σκόρδο Μία κουταλιά του γλυκού θυμάρι ξερό Μία κουταλιά του γλυκού ρίγανη Μισό φλιτζάνι γάλα Αλάτι
  • Σαλάτα με φασόλια και φέτα
    Τα φασόλια είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Αν δεν σας αρέσει η χειμωνιάτικη φασολάδα, μπορείτε να κάνετε μία σαλάτα με φασόλια και φέτα. Τα υλικά για τη σαλάτα με τα φασόλια είναι τα εξής: Ενάμιση φλιτζάνια φασόλια Λίγα φύλα μαϊντανό (1/4 της κούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό ή και δυόσμο) Ένα κρεμμύδι (Κομμένο σε ροδέλες) Μισό φλιτζάνι φέτα σε κυβάκια Πέντε κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Δύο κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι Μία κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού Πιπέρι, αλάτι Εκτέλεση της συνταγής για τη σαλάτα από φασόλια:
  • Πένες στο φούρνο με τέσσερα τυριά
    Τα ζυμαρικά είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και πλούσια σε υδατάνθρακες. Πολλές φορές λίγο άδικα συνδυάσαμε τα μακαρόνια με την πρόσληψη θερμίδων. Αυτό είναι λάθος μιας και εξαρτάται από τον τρόπο που τα μαγειρεύουμε. Μία συνταγή για πένες με τέσσερα τυριά είναι η εξής: Υλικά για τις νόστιμες πένες με τα τυριά: Ένα πακέτο πένες (400 γραμμάρια πένες) Εκατό γραμμάρια μπέικον (Ή γαλοπούλα καπνιστή) Διακόσια γραμμάρια από τέσσερα τυριά (Όποια τυριά σας αρέσουν) Πέντε φλιτζάνια φρέσκο γάλα Μισό φλιτζάνι αλεύρι Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Τέσσερις κουταλιές της σούπας βούτυρο