Συνταγή για ρεβίθια

Τα ρεβίθια είναι όσπρια και μάλιστα ιδιαίτερα νόστιμα. Μία απλή συνταγή για ρεβίθια δίνεται παρακάτω.

Τα υλικά για τα ρεβίθια:
Ένα κιλό ρεβίθια.
Ένα μεγάλο κρεμμύδι.
Μισή κούπα ελαιόλαδο ή και περισσότερο.
Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι.
Ένα δαφνόφυλλο.
Μία σκελίδα σκόρδου.
Λεμόνι.

Η συνταγή για τα ρεβίθια:
Από το προηγούμενο βράδυ βάζουμε τα ρεβίθια μας σε νερό ώστε να φουσκώσουν. Το πρωί πλένουμε καλά τα ρεβίθια μας και τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με νερό. Προσθέτουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, το σκόρδο, το δαφνόφυλλο, τη ρίγανη, το πιπέρι, το αλάτι και το ελαιόλαδο μας. Βράζουμε καλά για 90 περίπου λεπτά ώστε να μαλακώσουν τα ρεβίθια μας. Όταν βράσουν σερβίρουμε με λεμόνι και φρέσκο ψωμί.
Μπορούμε να προσθέσουμε και μισό κύβο λαχανικών για επιπλέον γεύση. Επίσης αν περισσέψουν ρεβίθια μπορούμε να κάνουμε νηστίσιμους ρεβιθοκεφτέδες.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

tags: διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ισορροπημένη διατροφή, μεσογειακή διατροφή, όσπρια, όσπρια και υγεία, σούπα ρεβίθια, σπιτικά ρεβίθια, συνταγές για όσπρια, συνταγές για σούπες, συνταγή για όσπρια, συνταγή για ρεβίθια, υγεία, υγεία και διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Συνταγή για φακές
    Οι φακές ανήκουν στα όσπρια είναι νόστιμες, υγιεινές, περιέχουν σίδηρο και βιταμίνες. Μία υπέροχη συνταγή για φακές δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τις φακές: 300 γραμμάρια φακές Ένα μεγάλο κρεμμύδι Τέσσερις σκελίδες σκόρδο Ένα δαφνόφυλλο Δύο φρέσκες ντομάτες Μία κουταλιά πελτέ Ένα κουτάλι της σούπας ρίγανη Μισό κουτάλι της σούπας δεντρολίβανο Ένα καρότο Τρεις πατάτες Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι Τέσσερις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο Η συνταγή για τις σπιτικές φακές:
  • Κρυμμένη ζάχαρη στα τρόφιμα
    Η ζάχαρη μας δίνει μία αίσθηση ευεξίας αλλά έχει και αρκετές θερμίδες. Επίσης υπάρχει και η κρυμμένη ζάχαρη σε πολλά τρόφιμα, γλυκά και αλμυρά. Είκοσι κουταλάκια ζάχαρης αντιστοιχούν σε 320 θερμίδες. Φυσικά οι θερμίδες αυτές είναι "άχρηστες" και μετατρέπονται σε κιλά. Επίσης σε πολλά τρόφιμα χαμηλών λιπαρών η ζάχαρη αντικαθιστά το λίπος. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη.
  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Μακαρόνια βίδες με τέσσερα τυριά
    Τα μακαρόνια είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και μας προσφέρουν ενέργεια. Μία νόστιμη συνταγή με μακαρόνια βίδες και τυριά στο φούρνο, δίδεται παρακάτω: Τα υλικά για τις βίδες με τα τυριά: Ένα πακέτο μακαρόνια βίδες 150 Γραμμάρια μίξη τυριών (Τέσσερα διαφορετικά κίτρινα τυριά) Πέντε φέτες από κάποιο αλλαντικό (Κατά προτίμηση μορταδέλα) Λίγη κόκκινη σάλτσα ή κρέμα γάλακτος Αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση της συνταγής:
  • Μυστικά διατροφής και τρόπου ζωής για μακροζωία
    Όπως λένε και οι μεγαλύτεροι, "Η ζωή είναι γλυκιά" παρά τις καθημερινές της δυσκολίες. Η διατροφή συσχετίζεται με την καλή υγεία και με τη μακροζωία. Κάποια μυστικά/ συμβουλές για μία καλή υγεία δίδονται παρακάτω: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ασπίδα προστασίας κατά του εμφράγματος. Είναι θεμιτό να τρώμε πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως. Επίσης το πρωινό γεύμα είναι σημαντικό. Το πρωινό με δημητριακά και γάλα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, διατηρεί το σάκχαρο στο αίμα σε ιδανικό επίπεδο.
  • Συνήθειες που μας παχαίνουν
    Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν κιλά γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις συνήθειες που μας παχαίνουν. Οι χυμοί του εμπορίου που δεν είναι φυσικοί μπορεί να έχουν κάποιες βιταμίνες αλλά μας παχαίνουν καθότι έχουν θερμίδες. Είναι προτιμότερο να ξεδιψάσουμε με χυμό ή με κάποιο πράσινο τσάι. Αν πίνουμε χυμούς για να πάρουμε βιταμίνες ας επιλέξουμε ένα φρούτο. Το περιττό αλκοόλ και οι ξηροί καρποί/ τα πατατάκια μας προσφέρουν επιπλέον θερμίδες. Είναι καλό να ελέγχουμε την ποσότητα του αλκοόλ στην καθημερινότητα μας.
  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό: