Συνταγή για ρυζόγαλο

Το ρυζόγαλο είναι ένα νόστιμο και θρεπτικό γλυκό. Μία νόστιμη, σπιτική συνταγή για ρυζόγαλο δίδεται παρακάτω:
Υλικά για το ρυζόγαλο:
*Τέσσερις κουταλιές της σούπας ρύζι
*Τέσσερις κούπες φρέσκο γάλα
*Μία κούπα νερό
*Μισή κούπα ζάχαρη
*Δύο κουταλιές της σούπας κορν φλάουρ
*Βανίλια, κανέλα.
Η συνταγή για το ρυζόγαλο:
Πλένουμε το ρύζι μας και το βράζουμε στο νερό για δεκαπέντε λεπτά. Ρίχνουμε 3 και 1/2 κούπες γάλα στο ρύζι και το αφήνουμε να βράσει σε χαμηλή θερμοκρασία. Ανακατεύουμε συχνά για δεκαπέντε λεπτά. Στη συνέχεια, διαλύουμε το κορν φλάουρ στο υπόλοιπο γάλα (1/2 της κούπας γάλα) και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα. Βράζουμε το ρυζόγαλο για δεκαπέντε ακόμη λεπτά περίπου έως ότου πήξει. Μετακινούμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και ρίχνουμε τη βανίλια μας και ανακατεύουμε ελαφρώς. Η συνταγή αυτή είναι γύρο στα έξι μπολ ρυζόγαλο. Σερβίρουμε χλιαρό το ρυζόγαλο και φυσικά πασπαλίζουμε με κανέλα.

tags: ryzogalo, syntages, syntagh gia ryzogalo, γλυκά, διατροφή και υγεία, μεσογειακή διατροφή, ρυζόγαλο, σπιτικά γλυκά, σπιτικό ρυζόγαλο, συνταγές για γλυκά, συνταγές για ρυζόγαλο, συνταγές γλυκών, συνταγή για ρυζόγαλο, υγεία και διατροφή, υγιεινή διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Συνταγή για εύκολο κέικ
    Το κέικ είναι ένα νόστιμο γλυκό, εύκολο στην ετοιμασία και μία εύκολη λύση για ένα υγιεινό σνακ. Τα κέικ αρέσουν και στα παιδιά και στους μεγάλους και υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές. Μία εύκολη, σπιτική συνταγή για κέικ δίνεται παρακάτω. Το κέικ είναι εύκολο και πολύ νόστιμο. Τα υλικά για το κέικ: Ένα φλιτζάνι του τσαγιού σπορέλαιο. Ένα φακελάκι μπέικιν πάουντερ. Δύο φλιτζάνια του τσαγιού ζάχαρη. Τρία αβγά σε θερμοκρασία δωματίου. Ένα κουπάκι γιαούρτι. Τέσσερα φλιτζάνια του τσαγιού αλεύρι. Ένα φακελάκι κουβερτούρα σε σταγόνες (Με σοκολάτα υγείας ή και γάλακτος).
  • Συνταγή για μους φράουλας
    Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά και πλησιάζει και το καλοκαίρι. Τα φρούτα αυτή την εποχή είναι άφθονα, χρωματιστά και νόστιμα. Η μους φράουλας επιβάλλεται μιας και οι φράουλες είναι σε αφθονία αυτή την περίοδο. Μπορείτε να περιχύσετε την φρουτοσαλάτα της αρεσκείας σας με τη συγκεκριμένη, νόστιμη μους φράουλας. Τα υλικά για τη μους φράουλας: Δύο κούπες φράουλες όσο πιο ώριμες. Πέντε κουταλιές της σούπας άχνη ζάχαρη. Ένα κιλό γιαούρτι. Τρεις κουταλιές ή και τέσσερις κουταλιές της σούπας χυμό φράουλας ή κάποιον άλλο γλυκό χυμό φρούτων. Η συνταγή της μους φράουλας:
  • Μακαρόνια βίδες με τέσσερα τυριά
    Τα μακαρόνια είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και μας προσφέρουν ενέργεια. Μία νόστιμη συνταγή με μακαρόνια βίδες και τυριά στο φούρνο, δίδεται παρακάτω: Τα υλικά για τις βίδες με τα τυριά: Ένα πακέτο μακαρόνια βίδες 150 Γραμμάρια μίξη τυριών (Τέσσερα διαφορετικά κίτρινα τυριά) Πέντε φέτες από κάποιο αλλαντικό (Κατά προτίμηση μορταδέλα) Λίγη κόκκινη σάλτσα ή κρέμα γάλακτος Αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση της συνταγής:
  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Τροφές που φέρνουν την αίσθηση του κορεσμού
    Πολλές φορές ειδικά σε κάποιες δίαιτες νιώθουμε πως ενώ τρώμε, εξακολουθούμε να πεινάμε. Κάποιες τροφές που μας δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού και είναι και υγιεινές, είναι οι παρακάτω: Οι ξηροί καρποί: Συνεχώς ακούμε πόσο καλό κάνουν στην υγεία μας οι ξηροί καρποί. Πέραν αυτού επειδή περιέχουν φυτικές ίνες μας δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού και συνάμα μας χορταίνουν. Είναι καλό να τρώμε συχνά μία χούφτα ξηρούς καρπούς. Το τσάι μέντας: Μας τονώνει και μας κάνει να "ξεγελάμε" την πείνα μας. Εν γένει η μέντα καταστέλλει την όρεξη.
  • Συνταγή για νόστιμη κοτόσουπα
    Οι σούπες είναι θρεπτικές, γεμάτες βιταμίνες και το κατάλληλο φαγητό του χειμώνα. Μία νόστιμη, σπιτική συνταγή για κοτόσουπα δίδεται παρακάτω: Ένα στήθος κοτόπουλου ή δύο (Ανάλογα πόσα άτομα θα φάνε) Μισό φλιτζάνι ρύζι Δύο μέτρια λεμόνια Δύο αβγά Πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο Ένα μέτριο κρεμμύδι Συνταγή για την σπιτική κοτόσουπα:
  • Συνταγή για cheesecake
    Το cheesecake είναι ένα νόστιμο και εύκολο γλυκό. Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: Δύο φακελάκια τριμμένο μπισκότο Ένα φακελάκι morfat Τρία ποτήρια γάλα φρέσκο Ένα κουτάκι κρεμώδες τυρί Μισό πακέτο άχνη ζάχαρη 500 γραμμάρια μαρμελάδα βύσσινο Τρία κουταλάκια λικέρ Ενάμιση βούτυρο