Συνταγή για φασολάκια

Τα φασολάκια είναι ένα από τα νόστιμα και ελαφριά φαγητά. Μπορεί να μην μπορούμε να βρούμε φρέσκα φασολάκια, το χειμώνα αλλά υπάρχουν και τα κατεψυγμένα.
Η συνταγή για νόστιμα, σπιτικά φασολάκια, δίνεται παρακάτω:

Τα υλικά μας για τα φασολάκια:
Μισό κιλό φασολάκια, φρέσκα ή κατεψυγμένα.
Ένα μεγάλο κρεμμύδι.
Δύο σκελίδες σκόρδο.
Μία μεγάλη, ώριμη ντομάτα.
Μισό ποτήρι πελτέ ντομάτας.
Δύο μέτριες πατάτες.
Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο.
Ένα κύβο λαχανικών (Προαιρετικά).
Μία πρέσα ζάχαρη.

Η συνταγή:
Σοτάρουμε καλά τα φασολάκια μας με ελαιόλαδο και ρίχνουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι μας. Σοτάρουμε ξανά και προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και την ψιλοκομμένη ντομάτα μας. Προσθέτουμε τις πατάτες μας, τις οποίες έχουμε ψιλοκόψει. Προσθέτουμε το σκόρδο μας και τον πελτέ ντομάτας. Επίσης τη ζάχαρη και ένα ποτήρι νερό, προαιρετικά και έναν κύβο λαχανικών για επιπλέον νοστιμιά. Χαμηλώνουμε την φωτιά μας και περιμένουμε να βράσουν τα φασολάκια μας. Πριν το τέλος, προσθέτουμε ελαιόλαδο.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.
Μπορούμε να σερβίρουμε με τυρί φέτα.

tags: διατροφή και ομορφιά, διατροφικές συνήθειες, ευεξία, λαχανικά, μαγειρευτά φαγητά, μεσογειακή διατροφή, ομορφιά και διατροφή, σπιτικά φασολάκια, σπιτικές συνταγές, σπιτικό φαγητό και βιταμίνες, συνταγές για λαχανικά, συνταγή για φασολάκια, υγεία, φασολάκια

Σχετικά άρθρα

  • Η απόλυτη συνταγή για κανελόνια με κιμά
    Τα κανελόνια με κιμά είναι μία συνταγή νόστιμη και οπτικά υπέροχη. Εντυπωσιάζει τους καλεσμένους μας και είναι πολύ νόστιμη. Η συνταγή για τα κανελόνια με κιμά, δίνεται παρακάτω: Τα υλικά για τα κανελόνια: *Για τον κιμά: Μισό κιλό κιμά από μοσχάρι, άπαχο κιμά Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο 1/3 του κουταλιού του γλυκού κανέλα 1/3 της πιπεριάς κόκκινη, 1/3 της πιπεριάς πορτοκαλί, 1/3 της πιπεριάς κίτρινη Μία σκελίδα σκόρδο Μισό ποτήρι κρασί κόκκινο μεστό Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο Μία πρέσα ζάχαρη Μισό ποτήρι κόκκινη σάλτσα.
  • Συνταγή για βραστό με μοσχάρι
    Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά και στο κρύο ο οργανισμός μας θέλει σούπες. Μία σπιτική, νόστιμη, υγιεινή συνταγή για σούπα βραστό με μοσχάρι και λαχανικά δίνεται παρακάτω: Υλικά για το βραστό μας: Μισό κιλό άπαχο μοσχάρι κομμένο σε κομματάκια Τέσσερις μέτριες πατάτες Τρία μέτρια καρότα Μισό ματσάκι σέλινο Ένα μεγάλο κρεμμύδι Ένα δαφνόφυλλο Μία σκελίδα σκόρδο Ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο, λεμόνι. Η συνταγή για το υγιεινό, νόστιμο βραστό:
  • Συνταγή για νόστιμη κοτόσουπα
    Οι σούπες είναι θρεπτικές, γεμάτες βιταμίνες και το κατάλληλο φαγητό του χειμώνα. Μία νόστιμη, σπιτική συνταγή για κοτόσουπα δίδεται παρακάτω: Ένα στήθος κοτόπουλου ή δύο (Ανάλογα πόσα άτομα θα φάνε) Μισό φλιτζάνι ρύζι Δύο μέτρια λεμόνια Δύο αβγά Πιπέρι, αλάτι, ελαιόλαδο Ένα μέτριο κρεμμύδι Συνταγή για την σπιτική κοτόσουπα:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Βασική ζύμη για κουλουράκια
    Τα κουλουράκια είναι νόστιμα, εύκολα ως συνταγή και φυσικά ένα Χριστουγεννιάτικο γλυκό. Μία εύκολη συνταγή για τη βασική ζύμη, για τα κουλουράκια σας δίνεται παρακάτω: Υλικά για τη βασική ζύμη: Μισό φλιτζάνι βούτυρο. Ενάμιση φλιτζάνι ζάχαρη άχνη. Δύο αβγά. Μία κουταλιά βανίλια. 1/4 κουταλάκι αλεύρι. Δυόμιση φλιτζάνια αλεύρι. Εκτέλεση της συνταγής:
  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Συνταγή για φιλέτο κοτόπουλο με λαχανικά
    Ένα εντυπωσιακό και άκρως νόστιμο φαγητό είναι το φιλέτο κοτόπουλου με λαχανικά. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με ρύζι ή πατατοσαλάτα ή και με μία σαλάτα. Τα υλικά για το φιλέτο κοτόπουλου είναι τα εξής: Τέσσερα φιλέτα από κοτόπουλο Έναν κύβο λαχανικών Μισή κονσέρβα από καλαμπόκι Μισή κόκκινη πιπεριά, μισή πορτοκαλί πιπεριά, μισή κίτρινη πιπεριά Ένα κρεμμύδι Μισή κονσέρβα μανιτάρια Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο Μία κουταλιά της σούπας μουστάρδα Κόκκινη σάλτσα Η συνταγή για το φιλέτο από κοτόπουλο:
  • Οι διατροφικές λύσεις για τον πονόλαιμο
    Ο χειμώνας καλά κρατεί και οι ιώσεις καθώς και η εποχιακή γρίπη θερίζουν. Ο πονόλαιμος είναι ένα βασικό σύμπτωμα και των ιώσεων και της εποχιακής γρίπης. Υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε τον πονόλαιμο. Κάποιες από αυτές είναι οι παρακάτω: