Τα λάθη στις δίαιτες για την απώλεια βάρους

Πόσες φορές μία δίαιτα δεν είναι αποδοτική και δεν καταφέρνουμε να χάσουμε κιλά; Υπάρχουν λάθη που κάνουμε όσον αφορά τις δίαιτες. Όλα είναι θέμα νοοτροπίας και σωστής, ισορροπημένης διατροφής.
Καταρχήν θέτουμε μη ρεαλιστικούς στόχους. Θέλουμε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να χάσουμε πολλά κιλά και να γίνουμε σαν μοντέλα. Αυτό δεν γίνεται. Αν γίνει θα κρατήσει για λίγο μιας και οι σωστές δίαιτες, φαίνονται σε βάθος χρόνου. Είναι καλό να προσαρμόσουμε μία σωστή δίαιτα στην ιδιοσυγκρασία και στον σωματότυπο μας.
Ένα ακόμη λάθος είναι το γεγονός ότι παραλείπουμε κάποια βασικά γεύματα, για παράδειγμα το πρωινό και/ ή το βραδινό μας. Μέγα λάθος. Είναι σωστό να τρώμε πολλά και μικρά γεύματα ώστε να ρυθμίζουμε τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα μας, να ξέρουμε πότε και αν πεινάμε και να έχουμε ενέργεια όλη τη μέρα, ειδάλλως, τρώμε μεγάλες ποσότητες φαγητού ή ανθυγιεινά σνακ.
Κάποιες φορές επιλέγουμε τις δίαιτες αστραπή, δίαιτες express και αυτό μας οδηγεί και σε έναν αδύναμο μεταβολισμό και στο να πάρουμε ξανά τα κιλά, που χάσαμε. Οι δίαιτες απαιτούν χρονοπρογραμματισμό και υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή.
Τα άσκοπα τσιμπολογήματα μας γεμίζουν με θερμίδες. Θεωρούμε πως αν δεν τρώμε μερίδα φαγητού, θα χάσουμε κιλά. Αυτό δεν ισχύει μιας και τα σνακ, ακόμη και τα υγιεινά σνακ, αν δεν καταναλώνονται με σύνεση και μέτρο μας προσφέρουν επιπλέον θερμίδες. Επίσης ας επιλέξουμε φρούτα αντί για ανθυγιεινά τσιμπολογήματα, π.χ. μπισκότα, πατατάκια κτλ. Επίσης είναι καλό να περιορίσουμε τα υγρά, νόστιμα ροφήματα με τις κρέμες, τη σαντιγί καθώς και τους χυμούς, που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Ας επιλέξουμε καφέ σκέτο, τσάι, νερό αντί για ροφήματα με έξτρα θερμίδες.
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, ειδικά αυτά με χαμηλά λιπαρά, είναι βοηθητικά στις δίαιτες μιας και χρησιμοποιούν πιο "αποδοτικά" το λίπος. Όταν δεν έχουμε αρκετό ασβέστιο στον οργανισμό μας, τότε, αποθηκεύεται λίπος στο σώμα μας.
Η άσκηση είναι ό,τι καλύτερο μαζί με μία σωστή δίαιτα. Με το περπάτημα, την αερόβια γυμναστική, τα ομαδικά αθλήματα και είμαστε πιο ήρεμοι και τρώμε πιο υγιεινά και χάνουμε βάρος. Επίσης κάποιες φορές τρώμε ενώ απλά διψάμε. Μέγα λάθος. Ας σκεφτούμε πριν φάμε αν όντως πεινάμε.
Τέλος, η ζυγαριά δεν είναι σύμμαχος της δίαιτας. Αφενός αγχωνόμαστε αν δεν "δούμε" άμεσα αποτελέσματα, αφετέρου αν χάσουμε κάποια κιλά επαναπαυόμαστε. Είναι θεμιτό να ζυγιζόμαστε την ίδια ώρα της ημέρας και να μην το κάνουμε καθημερινά.

tags: apwleia varoys, diaites, gynaikeia omorfia, gynaikes kai omorfia, kyttarytida, omorfia kai gynaikes, απώλεια κιλών, βιταμίνες και υγεία, δίαιτα και κιλά, δίαιτες και υγεία, διατροφή, θερμίδες, λάθος δίαιτες, ομορφιά και διατροφή, σωστές δίαιτες

Σχετικά άρθρα

  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Συμβουλές για την υγεία
    Συμβουλές υγείας από εγκριτους διατροφολόγους:
  • Πώς να μειώσουμε τις θερμίδες στη διατροφή μας
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες καθημερινά και παρόλα αυτά κάνουν διατροφικά λάθη, με αποτέλεσμα να εισπράττουν περισσότερες θερμίδες. Υπάρχουν τρόποι να ελαττώσουμε τις καθημερινές, περιττές θερμίδες ως εξής:
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Tips για απώλεια βάρους
    Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά. Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.
  • Tips για σωστή δίαιτα
    Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πώς να μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, λιγότερο και πιο ποιοτικό φαγητό, καθημερινή άσκηση αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας "ωθούν" σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Ποιος μπορεί με ευκολία να επιστρέψει από το γραφείο και να κάνει γυμναστική; Πόσο μάλλον να επιλέξει για δείπνο μία πράσινη σαλάτα ή ένα γιαούρτι. Το θέμα είναι να βρούμε τα σωστά tips ώστε και σωστά να τρώμε και να χαιρόμαστε με όσα τρώμε και να χάνουμε κιλά. Ακούγεται ακατόρθωτο; Παρακάτω δίδονται κάποια tips για μία σωστή δίαιτα.
  • Συμβουλές σωστής διατροφής για τα Χριστούγεννα
    Σε έναν μήνα έρχονται τα Χριστούγεννα και ως Έλληνες θα τιμήσουμε το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, όπως του πρέπει. Κάποιες συμβουλές για σωστή διατροφή για τα Χριστούγεννα, για την πρωτοχρονιά και για το ρεβεγιόν, δίδονται παρακάτω: