Το ρεύμα της ωμοφαγίας

Η ωμοφαγία δεν είναι μία νέα τάση αλλά άρχισε ξανά να υιοθετείται από αρκετούς ανθρώπους. Γνωρίζουμε πως όλες οι τροφές αν μαγειρευτούν σε θερμοκρασίες άνω των 45-50 βαθμών κελσίου τα ένζυμα τους καταστρέφονται. Επίσης όταν οι τροφές μαγειρευτούν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες μπορούν ακόμη και να μεταλλαχθούν σε επιβλαβείς ουσίες. Καταναλώνοντας κατά τουλάχιστον 75% τροφές στην αρχική τους, μη επεξεργασμένη μορφή τους, δίνουμε στον οργανισμό μας καθαρά "καύσιμα" όπου μας οδηγούν σε καλή υγεία και σε ευεξία.

Εύλογο είναι το ερώτημα τι θα τρως όντας ωμοφάγος; Φρέσκα φρούτα, ξηρά φρούτα, εποχιακά φρέσκα λαχανικά, φρέσκους χυμούς φρούτων, ανάλατους και άψητους ξηρούς καρπούς, όσπρια, υποκατάστατα γαλακτοκομικών (Γάλα σόγιας, γάλα καρύδας κτλ.), ταχίνι, ρίζες (καρότα, ραπανάκια κτλ.), χόρτα, τσάγια, μέλι κτλ. Οι ωμοφάγοι δεν τρώνε τρόφιμα ζωικής προέλευσης και όλα τα παράγωγά τους.

Φυσικά η ωμοφαγία δεν πάει σε όλους αλλά όταν γίνεται σωστά, ώστε να απορροφώνται όλα τα θρεπτικά συστατικά από τις τροφές και από τους συνδυασμούς αυτών, μας βοηθούν να νιώθουμε ευεξία, να αποτοξινωθούμε, να αυξήσουμε την άμυνα του οργανισμού μας και να νιώθουμε ενεργειακοί και υγιείς. Επίσης είναι καλό να είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τα σχόλια του περίγυρού μας και μία ενδεχόμενη "απομόνωση" λόγω των διατροφικών επιλογών μας. Όπως και να έχει πρέπει να πάρουμε τη γνώμη ειδικών και να ξεκινήσουμε σωστά την ωμοφαγία.

tags: βιταμίνες, δίαιτα και ωμοφαγία, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, κιλά και ωμοφαγία, ρεύμα ωμοφαγίας, υγεία και διατροφή, φαγητά ωμοφαγίας, φιλοσοφία ωμοφαγίας, ωμά φαγητά, ωμές τροφές, Ωμοφαγία, ωμοφαγία και ευεξία, ωμοφαγία και υγεία, ωμοφάγος

Σχετικά άρθρα

  • Κρυμμένη ζάχαρη στα τρόφιμα
    Η ζάχαρη μας δίνει μία αίσθηση ευεξίας αλλά έχει και αρκετές θερμίδες. Επίσης υπάρχει και η κρυμμένη ζάχαρη σε πολλά τρόφιμα, γλυκά και αλμυρά. Είκοσι κουταλάκια ζάχαρης αντιστοιχούν σε 320 θερμίδες. Φυσικά οι θερμίδες αυτές είναι "άχρηστες" και μετατρέπονται σε κιλά. Επίσης σε πολλά τρόφιμα χαμηλών λιπαρών η ζάχαρη αντικαθιστά το λίπος. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη.
  • Tips για υγιεινή διατροφή στις γιορτές
    Τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά συνήθως παίρνουμε βάρος. Είναι καλό να συνεχίσουμε να τρώμε υγιεινά και στις γιορτές ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κάποια tips για μία υγιεινή διατροφή και κατά συνέπεια για μία καλή υγεία είναι τα παρακάτω:
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Αγριογούρουνο τηγανιά - Η απόλυτη συνταγή
    Το αγριογούρουνο είναι δύσκολο στο μαγείρεμα αλλά αν πετύχει και ειδικά αν μαλακώσει το κρέας, κατά το μαγείρεμα, είναι ο τέλειος μεζές. Τα υλικά για το αγριογούρουνο τηγανιά είναι τα εξής: Δύο κιλά αγριογούρουνο τηγανιά, κομμένο σε κομμάτια. Δύο μεγάλα κρεμμύδια. Τρία πράσα. Μισή κούπα ελαιόλαδο. Ένα ποτήρι κόκκινο μεστό κρασί. Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη. Μία κουταλιά του γλυκού κόκκινο πιπέρι. Η συνταγή για το αγριογούρουνο τηγανιά:
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά
    Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν. Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω: Τα υλικά της κοτοσαλάτας: Τέσσερις μεγάλες πατάτες. Δύο μέτρια κρεμμύδια. Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά. Ένα καρότο. Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο. Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο. Πέντε κουταλιές μαγιονέζα. Ένα αγγουράκι. Μία ντομάτα.