Τροφές που μας μαυρίζουν το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι μας θέλουμε ένα ομοιόμορφο, λαμπερό μαύρισμα. Η διατροφή σχετίζεται με το σωστό μαύρισμα. Τα φρούτα, τα λαχανικά και φυσικά το άφθονο νερό μας χαρίζουν ένα όμορφο μαύρισμα. Επίσης, ο ήλιος βοηθά στο σχηματισμό της βιταμίνης D στον οργανισμό μας.
Ως γνωστόν τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία με τη σειρά τους είναι φυσικές χρωστικές που έχουν αντιοξειδωτική δράση αλλά και μας μαυρίζουν ομοιόμορφα. Κατά συνέπεια οι τροφές που μας μαυρίζουν είναι οι εξής:
Τα καρότα όπου περιέχουν Β-καροτένιο, η κολοκύθα, οι πιπεριές, τα βερίκοκα, οι γλυκοπατάτες.
Οι ντομάτες, τα κεράσια, το καρπούζι βοηθούν στο σωστό μαύρισμα. Το σπανάκι, το λάχανο, το μαρούλι, το καλαμπόκι, τα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχουν λουτεϊνη και είναι ευεργετικά και στην υγεία μας και στο ομοιόμορφο μαύρισμα.
Επιπλέον, για ένα καλό, λαμπερό μαύρισμα είναι καλό να καταναλώνουμε καρότα, παντζάρια τα οποία ενυδατώνουν το δέρμα μας, ελιές όπου και δίνουν λάμψη και υγεία στο δέρμα μας, ακτινίδια και λεμόνια όπου είναι πλούσια σε βιταμίνη c. Εν γένει, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ ευεργετικά για την υγεία μας και αλυσιδωτά και για ένα υγιές μαύρισμα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ας μην ξεχνάμε να πίνουμε και 8 με 10 ποτήρια νερό ημερησίως και θα έχουμε ένα εντυπωσιακό, λαμπερό, χρυσαφένιο μαύρισμα.

tags: hliotherapeia, αποτελεσματικό μαύρισμα, διατροφή, διατροφή και μαύρισμα, διατροφή και υγεία, ηλιοθεραπεία, θάλασσα, καλοκαίρι 2012, καλοκαιρινές διακοπές, μαύρισμα, νερό και ηλιοθεραπεία, ομοιόμορφο μαύρισμα, τροφές που μαυρίζουν, υγεία

Σχετικά άρθρα

  • Κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά
    Οι σαλάτες αποτελούν υγιεινά γεύματα και είναι γεμάτες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στοιχεία. Το καλοκαίρι είναι καλό να τρώμε πολλές σαλάτες και όσο πιο "χρωματιστές" είναι, τόσο περισσότερες βιταμίνες έχουν. Η συνταγή για καλοκαιρινή κοτοσαλάτα με πατάτες και λαχανικά δίδεται παρακάτω: Τα υλικά της κοτοσαλάτας: Τέσσερις μεγάλες πατάτες. Δύο μέτρια κρεμμύδια. Μισή κόκκινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά. Ένα καρότο. Μία κούπα κοτόπουλο μαγειρεμένο. Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό, δεντρολίβανο, ελαιόλαδο. Πέντε κουταλιές μαγιονέζα. Ένα αγγουράκι. Μία ντομάτα.
  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Πώς να μαυρίσουμε σωστά
    Το καλοκαίρι έφτασε και ήδη πολλοί έχουν ξεκινήσει τις εκδρομές στη θάλασσα και την ηλιοθεραπεία. Ως γνωστόν ο ήλιος είναι ευεργετικός αλλά πρέπει να προσέχουμε πολύ την έκθεση μας σε αυτόν. Κάποιες συμβουλές για σωστό μαύρισμα είναι οι εξής:
  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Πώς θα μειώσουμε τη χοληστερίνη μετά τις γιορτές
    Κατά τη διάρκεια των γιορτών πάντα τρώμε πιο άτσαλα και φυσικά και περισσότερο. Μετά τις γιορτές θέλουμε να επαναφέρουμε το μεταβολισμό μας και να νιώσουμε ξανά υγιείς και ανάλαφροι. Η μείωση της χοληστερόλης επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής και φυσικά επιλέγοντας το Μεσογειακό τρόπο διατροφής, σε συνάρτηση με την άσκηση και με τη γυμναστική. Πιο συγκεκριμένα είναι καλό να κάνουμε τα εξής: * Να μειώσουμε την κατανάλωση κορεσμένων ζωικών λιπαρών (Ζωικό λίπος, λιπαρά στα γαλακτοκομικά κτλ.).
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Καλές και κακές θερμίδες
    Πολλές φορές μπερδεύουμε πολλές έννοιες, ειδικά σε θέματα δίαιτας. Θερμίδες υπάρχουν σε όλες τις τροφές και μάλιστα μας "παρέχουν" και την ενέργεια ώστε να λειτουργούμε. Υπάρχουν οι αρνητικές θερμίδες: Κάποιες τροφές περνούν πιο δύσκολα από την πεπτική διαδικασία και έτσι το σώμα μας "καίει" περισσότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αρνητικό αποτέλεσμα στις θερμίδες που λάβαμε. Κατά συνέπεια όταν καταναλώνουμε πολλές τροφές με αρνητικές θερμίδες, πιο εύκολα, μπορούμε να χάσουμε κιλά. Τα τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.