Tips για απώλεια βάρους

Όσο εύκολο είναι να τρώμε υγιεινά και σωστά, τόσο δύσκολο είναι να χάσουμε κιλά και να επιλέξουμε μία σωστή δίαιτα προσαρμοσμένη στις δικές μας ανάγκες. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί είναι αυτοί που "τρέμουν" τη ζυγαριά.
Κάποια tips ώστε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας αναφέρονται παρακάτω:
Πρώτο tip για την απώλεια βάρους: Ο οργανισμός μας χρειάζεται συνεχώς ενέργεια ώστε να νιώθει πλήρης και να είναι υγιής. Γι αυτό πέραν των τριών γευμάτων πρέπει να τρώμε και ενδιάμεσα, υγιεινά σνακ. Δίνοντας έμφαση στο πρωινό, είναι καλό να τρώμε και φρούτα, κάποιο τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και γαλοπούλα, μπάρες δημητριακών και ξηρούς καρπούς. Έτσι και δεν θα πεινάμε ώστε να κάνουμε διατροφικές κραιπάλες και θα τρώμε υγιεινά και θα διατηρούμε έναν σωστό μεταβολισμό.
Δεύτερο tip για την απώλεια βάρους: Πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας τα λαχανικά, δημητριακά και τα φρούτα έτσι θα τρεφόμαστε υγιεινά και θα χάνουμε και κιλά. Η κατανάλωση κρέατος πρέπει να γίνεται με φειδώ και είναι ακόμη καλύτερο να επιλέγουμε κοτόπουλο και ψάρια ώστε να παίρνουμε και πρωτεϊνες και βιταμίνες, χωρίς να λαμβάνουμε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη.
Τρίτο tip για απώλεια βάρους: Τα γλυκά είναι ένας πειρασμός αλλά δεν είναι θρεπτικά. Πάραυτα ποιος ζει άνευ αυτών; Είναι καλό να αντικαταστήσουμε τα αγοραστά γλυκά, με σπιτικά και πιο ποιοτικά γλυκά: Παστέλι, γλυκά του κουταλιού, γλυκά με κουβερτούρα (Ένα σπιτικό κομμάτι από κέικ με ξηρούς καρπούς και κουβερτούρα).
Τέταρτο tip για απώλεια βάρους: Ας περιορίσουμε το αλάτι, που προκαλεί κατακράτηση υγρών καθώς και το αλκοόλ σε μεγάλες ποσότητες. Επίσης ας επιλέξουμε το κόκκινο κρασί ως ποτό και αντί για μεγάλες ποσότητες από αλάτι ας προσθέσουμε στα φαγητά μας πολύτιμα για την υγεία μας μπαχαρικά.
Πέμπτο tip για απώλεια βάρους: Μία φορά την εβδομάδα ας φάμε και κάτι πιο "ανθυγιεινό" ή πιο λιπαρό μιας και "παν μέτρον άριστον" αλλά ας βάλουμε και την άσκηση στην καθημερινότητα μας. Λίγο περπάτημα, λίγη κίνηση: Ανέβασμα της σκάλας με τα πόδια κτλ. θα μας κάνουν καλό και στην υγεία μας και σε μία όμορφη σιλουέτα.

tags: kytaritida, omorfia, therapeies omorfias, αισθητική, απώλεια βάρους, απώλεια κιλών, αύξηση βάρους, γυναίκα, διατροφή και ομορφιά, διατροφή και υγεία, θεραπείες, θεραπείες ομορφιάς, λιπαρά, ομορφιά και διατροφή, περιποίηση, περιττά κιλά, υγεία και διατροφή

Σχετικά άρθρα

  • Τα διατροφικά λάθη που μας παχαίνουν
    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά αλλά πέφτουν σε διατροφικά λάθη με αποτέλεσμα να παχαίνουν. Κάποια διατροφικά λάθη δίδονται παρακάτω: Τις περισσότερες φορές δεν ξεχωρίζουμε τα καλά από τα κακά λιπαρά. Είναι καλό σε μία δίαιτα να αποφεύγουμε τα κακά λιπαρά, δηλαδή τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά. Υπάρχουν όμως και τα καλά λιπαρά δηλαδή τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.
  • Πώς να αυξήσετε τα αντιοξειδωτικά;
    Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά για την υγεία και βοηθούν στην αντιγήρανση. Είναι όμως καλό να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη τους με τα παρακάτω μυστικά:
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Κάποιες υγιεινές τροφές
    Είναι αλήθεια πως "είμαστε ό,τι τρώμε". Η υγιεινή διατροφή σημαίνει μακροζωία, καλή υγεία και ομορφιά. Πολλές φορές παραμελούμε τη διατροφή μας ενώ είναι εύκολο να τρώμε σωστά και υγιεινά. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε μία όμορφη σιλουέτα, εύκολα και μάλιστα με νόστιμες τροφές. Κάποιες τροφές ιδιαίτερα υγιεινές και ευεργετικές είναι οι εξής: Οι ντομάτες: Μας παρέχουν αντιοξειδωτικά στοιχεία και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Οι ντομάτες είναι πεντανόστιμες και μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τις κάνετε ως σάλτσα με σκορδάκι, μπαχαρικά και ελαιόλαδο.
  • Οι βασικές βιταμίνες
    Ως γνωστόν οι βιταμίνες είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και είναι καλό να τις λαμβάνουμε από τις τροφές που καταναλώνουμε. Οι βασικές βιταμίνες είναι οι εξής: Η βιταμίνη Α: Είναι μία βιταμίνη που κάνει καλό στο δέρμα μας και στην όραση μας. Βρίσκεται στα ψάρια και στο μουρουνέλαιο. Η βιταμίνη Β: Ενισχύει τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα και το νευρικό μας σύστημα. Επίσης κάνει καλό σε συνθήκες στρες ή στη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης. Η βιταμίνη C: Η βιταμίνη αυτή θωρακίζει τον οργανισμό μας και είναι βοηθητική στα κρυολογήματα και στα συμπτώματα της γρίπης.
  • Σαλάτες και υγιεινά σνακ
    Η διατροφή σχετίζεται με την καλή υγεία, με την ευεξία, με την ψυχολογία μας και με την ομορφιά μας. Επίσης η σωστή διατροφή οδηγεί σε σωστές δίαιτες. Πιο απλά μπορούμε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας σωστά. Τα σνακ και οι σαλάτες είναι απαραίτητα για μία σωστή διατροφή και μία ισορροπημένη δίαιτα. Μπορούμε να επιλέξουμε τα σωστά σνακ και τις σωστές σαλάτες και να τα εμπλουτίσουμε με νοστιμιά.
  • Tips ομορφιάς
    Η ομορφιά είναι μέσα μας και όταν νιώθουμε όμορφες, αυτό αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας. Πάραυτα κάποια tips ομορφιάς είναι τα εξής: Πρέπει να κοιμόμαστε σωστά και τις σωστές ώρες. Ο ύπνος βοηθά να έχουμε μία υγιή επιδερμίδα. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όλοι μας. Το νερό κάνει καλό στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα μας. Πρέπει και πρωί και βράδυ να φοράμε ενυδατική κρέμα ό,τι κι αν γίνει. Πρέπει να κάνουμε καθαρισμό προσώπου και να βγάζουμε το μακιγιάζ πριν κοιμηθούμε. Έτσι θα είμαστε λαμπερές και όμορφες.