Διατροφή

Συνταγή για φασολάκια

Τα φασολάκια είναι ένα από τα νόστιμα και ελαφριά φαγητά. Μπορεί να μην μπορούμε να βρούμε φρέσκα φασολάκια, το χειμώνα αλλά υπάρχουν και τα κατεψυγμένα.
Η συνταγή για νόστιμα, σπιτικά φασολάκια, δίνεται παρακάτω:

Τα υλικά μας για τα φασολάκια:
Μισό κιλό φασολάκια, φρέσκα ή κατεψυγμένα.
Ένα μεγάλο κρεμμύδι.
Δύο σκελίδες σκόρδο.
Μία μεγάλη, ώριμη ντομάτα.
Μισό ποτήρι πελτέ ντομάτας.
Δύο μέτριες πατάτες.
Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο.
Ένα κύβο λαχανικών (Προαιρετικά).
Μία πρέσα ζάχαρη.

Η συνταγή:

tags: διατροφή και ομορφιά, διατροφικές συνήθειες, ευεξία, λαχανικά, μαγειρευτά φαγητά, μεσογειακή διατροφή, ομορφιά και διατροφή, σπιτικά φασολάκια, σπιτικές συνταγές, σπιτικό φαγητό και βιταμίνες, συνταγές για λαχανικά, συνταγή για φασολάκια, υγεία, φασολάκια

Οι διατροφικές λύσεις για τον πονόλαιμο

Ο χειμώνας καλά κρατεί και οι ιώσεις καθώς και η εποχιακή γρίπη θερίζουν. Ο πονόλαιμος είναι ένα βασικό σύμπτωμα και των ιώσεων και της εποχιακής γρίπης. Υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε τον πονόλαιμο. Κάποιες από αυτές είναι οι παρακάτω:

tags: αντιβίωση, βακτήρια, γρίπη, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, εποχιακή γρίπη, ιώσεις, ιώσεις τον χειμώνα, κρύο, κρύωμα, κρύωμα και πονόλαιμος, λύσεις για τον πονόλαιμο, πονοκέφαλος, πονόλαιμος, πόνος στο λαιμό, σχολείο και ιώσεις, υγεία, χειμώνας

Συνταγή για τηγανιά με καστανό ρύζι

Η τηγανιά με ρύζι είναι ένα φαγητό ότι πρέπει για τον χειμώνα. Η εκτέλεση είναι απλή και το αποτέλεσμα πολύ νόστιμο.

Υλικά για την τηγανιά:
Μισό κιλό τηγανιά
Ένα μεγάλο κρεμμύδι
Ένα μέτριο κρεμμύδι
Μία σκελίδα σκόρδο
Ένα δαφνόφυλλο
Ένα μέτριο λεμόνι
Μισό ποτήρι, ξηρό, κόκκινο κρασί
Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ελαιόλαδο
Μιάμιση κούπα ρύζι καστανό

Η συνταγή για την χοιρινή τηγανιά με καστανό ρύζι:

tags: διατροφή, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, καστανό ρύζι, παραδοσιακές συνταγές, σπιτικές συνταγές, σπιτική τηγανιά, σπιτικό φαγητό, συνταγές για χοιρινό, συνταγές με κρέας, συνταγή για χοιρινή τηγανιά, τηγανιά, υγεία και διατροφή, χοιρινό κρέας

Μακαρόνια βίδες με τέσσερα τυριά

Τα μακαρόνια είναι νόστιμα, εύκολα στο μαγείρεμα και μας προσφέρουν ενέργεια. Μία νόστιμη συνταγή με μακαρόνια βίδες και τυριά στο φούρνο, δίδεται παρακάτω:

Τα υλικά για τις βίδες με τα τυριά:
Ένα πακέτο μακαρόνια βίδες
150 Γραμμάρια μίξη τυριών (Τέσσερα διαφορετικά κίτρινα τυριά)
Πέντε φέτες από κάποιο αλλαντικό (Κατά προτίμηση μορταδέλα)
Λίγη κόκκινη σάλτσα ή κρέμα γάλακτος
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση της συνταγής:

tags: γκουρμέ συνταγές, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, μακαρονάδες, μακαρόνια, μακαρόνια βίδες με τυριά, μακαρόνια με τυριά, μεσογειακή διατροφή, οικονομία και διατροφή, σπιτικές συνταγές για μακαρόνια, συνταγές για μακαρόνια, υγεία και διατροφή

Από Δευτέρα θα διανέμεται συσσίτιο στους μαθητές

Από τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012 θα ξεκινήσει το πρόγραμμα διανομής πρωινού στα σχολεία, στον δήμο της Θεσσαλονίκης. Η κίνηση αυτή θα γίνει σε συνεργασία με τα κυλικεία. Για το ανωτέρω πρόγραμμα έχει διατεθεί το ποσό των 32.000 ευρώ και σύμφωνα με τα στοιχεία του δήμου, 600 μαθητές στερούνται πρωινού γεύματος. Αν στο μέτρημα βάλουμε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, οι μαθητές μετρώνται στους 33.500 δηλαδή ένα ποσοστό της τάξης του 1,9%, για τον δήμο της Θεσσαλονίκης.

tags: αλλαγές στα σχολεία, άπορες οικογένειες, διανομή πρωινού, κυλικεία σχολείων, μαθητές, νέα μέτρα στα σχολεία, νέα οικονομικά μέτρα, οικονομική κρίση, παιδιά και οικονομική κρίση, σίτιση μαθητών, συσσίτιο μαθητών, συσσίτιο στους μαθητές, φαγητό στο σχολείο

Μυστικά διατροφής και τρόπου ζωής για μακροζωία

Όπως λένε και οι μεγαλύτεροι, "Η ζωή είναι γλυκιά" παρά τις καθημερινές της δυσκολίες. Η διατροφή συσχετίζεται με την καλή υγεία και με τη μακροζωία. Κάποια μυστικά/ συμβουλές για μία καλή υγεία δίδονται παρακάτω:
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ασπίδα προστασίας κατά του εμφράγματος. Είναι θεμιτό να τρώμε πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως. Επίσης το πρωινό γεύμα είναι σημαντικό. Το πρωινό με δημητριακά και γάλα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, διατηρεί το σάκχαρο στο αίμα σε ιδανικό επίπεδο.

tags: διατροφή, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και ευεξία, διατροφή και μακροζωία, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ισορροπημένη διατροφή, μεσογειακή διατροφή, μυστικά για υγιεινή διατροφή, συμβουλές για σωστή διατροφή, υγιεινή διατροφή και μακροζωία

Συνταγή για φακές

Οι φακές ανήκουν στα όσπρια είναι νόστιμες, υγιεινές, περιέχουν σίδηρο και βιταμίνες.
Μία υπέροχη συνταγή για φακές δίνεται παρακάτω.

Τα υλικά για τις φακές:
300 γραμμάρια φακές
Ένα μεγάλο κρεμμύδι
Τέσσερις σκελίδες σκόρδο
Ένα δαφνόφυλλο
Δύο φρέσκες ντομάτες
Μία κουταλιά πελτέ
Ένα κουτάλι της σούπας ρίγανη
Μισό κουτάλι της σούπας δεντρολίβανο
Ένα καρότο
Τρεις πατάτες
Αλάτι, ρίγανη, πιπέρι
Τέσσερις κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο

Η συνταγή για τις σπιτικές φακές:

tags: διατροφή και βιταμίνες, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, μεσογειακή διατροφή, οι συνταγές της μαμάς, όσπρια, όσπρια και υγεία, παραδοσιακές φακές, σίδηρος, σούπες, σπιτικό φαγητό, συνταγές για όσπρια, τροφές για σίδηρο, υγεία, υγεία και διατροφή

Μανιτάρια πορτομπέλο με με σπανάκι και κατσικίσιο τυρί

Ένα νόστιμο ορεκτικό είναι τα μανιτάρια πορτομπέλο με σπανάκι και κατσικίσιο τυρί.
Τα υλικά για τα γεμιστά μανιτάρια είναι τα εξής:
Έξι μεγάλα μανιτάρια πορτομπέλο
Ένα κιλό σπανάκι
Τρία φρέσκα κρεμμύδια
Μαϊντανό ψιλοκομμένο (Μία κουταλιά της σούπας)
Έξι λεπτές φέτες κατσικίσιο τυρί
Ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

Η συνταγή για τα γεμιστά μανιτάρια:

tags: διατροφή και υγεία, εύκολες συνταγές, μεζέδες, μεσογειακή διατροφή, νόστιμες συνταγές, ορεκτικά, σπιτικό φαγητό, σπιτικοί μεζέδες, συνταγές για μανιτάρια, συνταγές για ορεκτικά, συνταγές με μανιτάρια, συνταγές ορεκτικών, υγεία, υγιεινή διατροφή και δίαιτα

Συνήθειες που μας παχαίνουν

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν κιλά γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις συνήθειες που μας παχαίνουν.
Οι χυμοί του εμπορίου που δεν είναι φυσικοί μπορεί να έχουν κάποιες βιταμίνες αλλά μας παχαίνουν καθότι έχουν θερμίδες. Είναι προτιμότερο να ξεδιψάσουμε με χυμό ή με κάποιο πράσινο τσάι. Αν πίνουμε χυμούς για να πάρουμε βιταμίνες ας επιλέξουμε ένα φρούτο.
Το περιττό αλκοόλ και οι ξηροί καρποί/ τα πατατάκια μας προσφέρουν επιπλέον θερμίδες. Είναι καλό να ελέγχουμε την ποσότητα του αλκοόλ στην καθημερινότητα μας.

tags: άσκηση και ευεξία, γυμναστική και δίαιτα, δίαιτες, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, κυτταρίτιδα και γυναίκες, μεσογειακή διατροφή, περιττά κιλά, σπιτικό φαγητό και υγεία, συνήθειες που παχαίνουν, τροφές που παχαίνουν, υγεία

Κάποιοι τρόποι για να κάψουμε λίπος

Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να χάσουν κιλά και να κάψουν λίπος αλλά το κάνουν με λάθος τρόπο. Σαφώς η σωστή διατροφή βοηθάει στο κάψιμο λίπους και στην καλή υγεία αλλά η γυμναστική είναι ένα ακόμη μυστικό. Κάποιοι τρόποι για κάψιμο λίπους δίδονται παρακάτω:
Καταρχήν το τζόκινγκ είναι ένας τρόπος για να κάψουμε λίπος. Πιο συγκεκριμένα βοηθάει πολύ εφόσον ενώ τρέχουμε γρήγορα, επιβραδύνουμε κοκ. Έτσι με μισή ώρα τζόκινγκ ημερησίως και με αυξομείωση του ρυθμού θα κάψουμε λίπος.

tags: γυναικεία ομορφιά, δίαιτα και διατροφή, δίαιτες, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και κυτταρίτιδα, διατροφή και ομορφιά, διατροφικές συνήθειες, καλές θερμίδες, κάψιμο λίπους, κυτταρίτιδα, λίπος και θερμίδες, μυστικά ομορφιάς, ομορφιά και τροφές, υγεία