Η κρίση έφερε προσφορές

Η οικονομική κρίση έχει φέρει αναστάτωση σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να επιλέγουν τις προσφορές ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν. Ευνοούνται οι επιχειρηματίες που υιοθετούν τη λογική των χαμηλότερων τιμών για μεγαλύτερη κατανάλωση. Επίσης πολλοί επιχειρηματίες αποφάσισαν να στραφούν στο διαδίκτυο, δημιουργώντας τα δικά τους e-shop ώστε να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές. Όσοι επιλέγουν αυτόν τον τρόπο παρουσιάζουν αύξηση των πωλήσεών τους, συγκριτικά με τους υπόλοιπους. Η ελληνική αγορά μπαίνει στο παιχνίδι των ηλεκτρονικών πωλήσεων και του διαδικτύου. Προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούνται και οι καταναλωτές.
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί στις αγορές μέσω διαδικτύου ώστε η χαμηλές τιμές να συνδυάζονται με ποιότητα και σοβαρότητα. Το διαδίκτυο κρύβει παγίδες αλλά και πολλές προσφορές για τις επιχειρήσεις αλλά και για τους καταναλωτές, που σέβονται το ρόλο τους. Σε βάθος χρόνου θα υπάρξει ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις, που διαφημίζονται και πωλούν μέσω διαδικτύου και αυτό θα είναι συμφέρον για τους Έλληνες καταναλωτές.

tags: e-shop, αγορές, διαδίκτυο, εμπορικός σύλλογος, έξυπνες αγορές, επιχειρήσεις, ηλεκτρονικές αγορές, ιστοσελίδες προσφορών, καινούργιες ιδέες, καταναλωτές, κρίση, μείωση τιμών, οικονομία και Ελλάδα, οικονομική κρίση, προσφορές, πωλήσεις

Σχετικά άρθρα

  • Θερινές εκπτώσεις στις 15 Ιουλίου
    Την Παρασκευή στις 15 Ιουλίου ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις και λήγουν την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011 ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει οι προσφορές. Αναμένεται τα ποσοστά των εκπτώσεων τα είναι μεγάλα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Ο εμπορικός σύλλογος ενημερώνει ότι οι εμπορικές επιχειρήσεις πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω:
  • Χειμερινές εκπτώσεις
    Ξεκινάνε οι εκπτωσεις του Ιανουαρίου το Σάββατο 14 του μήνα ενώ τελειώνουν στις 29 του Φεβρουαρίου. Κατά τη διάρκεια των εκπτωσεων, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να επωφεληθούν από σημαντικές προσφορές στα καταστήματα, καθώς η κρίση αναμένεται να οδηγήσει τους καταστηματάρχες σε γενναίες εκπτώσεις για την άνοδο του τζίρου τους.
  • Εκπτώσεις έως και 70%
    Ξεκινούν οι εκπτώσεις το Σάββατο στις 14 Ιανουαρίου 2012 και λήγουν την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012. Οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν έναν μήνα. Οι εκπτώσεις θα φτάσουν έως και το 70% ώστε να προσεγγίσουν οι καταστηματάρχες, τους καταναλωτές. Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και των μειώσεων των μισθών οι αγορές δεν κινούνται. Κατά συνέπεια οι καταστηματάρχες περιμένουν με τις εκπτώσεις να προωθήσουν την πώληση των στοκ τους και να αυξήσουν τον τζίρο. Ήδη υπάρχουν προσφορές στα καταστήματα.
  • Οι χαμηλότερες τιμές βρίσκονται στο ίντερνετ
    Βάσει έρευνας του οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών ο συνολικός τζίρος των online αγορών αγγίζει τα τρία δισεκατομμύρια ευρώ. Για τους χρήστες του ίντερνετ κάποιες μηχανές αναζήτησης προσφέρουν οικονομία στο πορτοφόλι τους. Δηλαδή τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν, εν γένει, πηγή φθηνότερων προϊόντων ακόμη και από τα φυσικά καταστήματα των εταιρειών. Πάραυτα τα "ψαχτήρια" προσφέρουν ακόμη πιο φθηνά προϊόντα στους καταναλωτές. Το ίντερνετ αποτελεί εργαλείο διαφήμισης και η σχέση είναι αμφίπλευρη μιας και η απόδοση της διαφήμισης είναι μετρήσιμο μέγεθος.
  • Κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι στα λιμάνια
    Αύριο το πρωί, στις 11 Οκτωβρίου, θα συνεδριάσουν οι διοικήσεις της ομοσπονδίας υπαλλήλων λιμανιών Ελλάδας και οι διοικήσεις της ένωσης λιμενεργατών σχετικά με τις κινητοποιήσεις τους. Οι παραπάνω αντιδρούν σχετικά με την εργασιακή εφεδρεία και με το νέο μισθολόγιο. Οι υπάλληλοι στα λιμάνια έχουν σκοπό να καθορίσουν κάποιες κινητοποιήσεις ως αντίδραση στα νέα μέτρα της κυβέρνησης.
  • Τρίτη μέρα κινητοποίησης των αγανακτισμένων στο Σύνταγμα
    Για τρίτη συνεχόμενη μέρα κατέβηκαν οι αγανακτισμένοι Έλληνες στο Σύνταγμα και διαδήλωσαν ειρηνικά για την οικονομική κρίση και για την ανεργία. Περίπου 10.000 άνθρωποι συναντήθηκαν στην πλατεία Συντάγματος και πολλοί από αυτούς κρατούσαν πάσης φύσεως κατσαρολικά, παραπέμποντας στη διαμαρτυρία της Αργεντινής το 2001. Στην πλατεία Συντάγματος έστησαν πάγκους για τη συλλογή υπογραφών και πολλοί ήταν αυτοί που θα έμεναν όλη τη νύχτα στο Σύνταγμα, έχοντας φροντίσει να στήσουν αντίσκηνα.
  • Αγορές μέσω internet: 1,5 δις το 2010
    Οι αγορές μέσω internet σημείωσαν αύξηση 75% μέσα στο 2010, φτάνοντας στα 1.5 δις ευρώ. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και στο 2011 βάζοντας για τα καλά τις αγορες μεσω internet στο παιχνίδι του λιανικού εμπορίου. Η αύξηση αυτή οφείλεται στις σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές που παρέχονται για αγορες στο internet, που πολλές φορές φτάνουν και το 30% σε σχέση με την αγορά από κατάστημα.
  • Η Credit Suisse σχετικά με την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ
    Πολλές είναι οι απόψεις σχετικά με την Ελλάδα και με την επιστροφή της χώρας στη δραχμή. Οι αναλυτές της αγοράς δίνουν 50% πιθανότητα επιστροφής της Ελλάδας στη δραχμή. Η Credit Suisse δίνει λιγότερες πιθανότητες σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο σενάριο. Credit Suisse αναφέρει πως μία τέτοια κίνηση είναι αρνητική, τόσο για την Ελλάδα, όσο και για την ευρωζώνη γενικότερα. Αν επιστρέψει η Ελλάδα στη δραχμή, θα σημειωθεί υποτίμηση του νομίσματος κατά 50% κατά συνέπεια θα "χαθεί" το ήμισυ των αποταμιεύσεων και του πλούτου της Ελλάδας. Κλιμακωτά ο πληθωρισμός θα ξεπεράσει το 30%.