Πώς να μαυρίσουμε σωστά

Το καλοκαίρι έφτασε και ήδη πολλοί έχουν ξεκινήσει τις εκδρομές στη θάλασσα και την ηλιοθεραπεία. Ως γνωστόν ο ήλιος είναι ευεργετικός αλλά πρέπει να προσέχουμε πολύ την έκθεση μας σε αυτόν. Κάποιες συμβουλές για σωστό μαύρισμα είναι οι εξής:
Καταρχήν πρέπει να χρησιμοποιούμε αντηλιακό σε πρόσωπο και σε σώμα και μάλιστα τις πρώτες μέρες, με δείκτη προστασίας 50. Έπειτα μπορούμε να ελαττώσουμε τον δείκτη προστασίας. Κάποιες φορές ξεχνάμε να βάλουμε αντηλιακό στο λαιμό και στα χέρια μας. Αυτό είναι λάθος. Ας μην ξεχνάμε πως αντηλιακό πρέπει να χρησιμοποιούμε όλες τις εποχές και ειδικά την Άνοιξη. Απλά με μικρότερο δείκτη προστασίας. Επιπλέον, το αντηλιακό πρέπει να το ανανεώνουμε κάθε δύο ώρες μιας και δεν κρατάει όλη τη μέρα.
Τα ανοιχτόχρωμα δέρματα και τα δέρματα με δερματοπάθειες ή σπίλους χρειάζονται επιπλέον φροντίδα. Είναι καλό να κάνουμε σταδιακή ηλιοθεραπεία, έτσι, δεν θα ταλαιπωρήσουμε την επιδερμίδα μας και θα κάνουμε ένα ομοιόμορφο και υγιές μαύρισμα. Επίσης είναι καλό να ενυδατώνουμε την επιδερμίδα μας κατά το μαύρισμα/ την ηλιοθεραπεία με σκευάσματα και πολλά νερά. Πρέπει να πίνουμε πολλά υγρά κατά την έκθεση μας στον ήλιο. Η επιλογή του σωστού αντηλιακού για τη δική μας επιδερμίδα είναι ένα σημαντικό βήμα για μία υγιή ηλιοθεραπεία και ένα σωστό μαύρισμα. Τέλος, είναι καλό την πρώτη ημέρα έκθεσης μας στον ήλιο να μην παραμείνουμε εκτεθειμένοι στον ήλιο πάνω από μισή ώρα.
Καλό καλοκαίρι σε όλους.

tags: diakopes sthn Ellada, hlios, hliotherapeia, thalassa, toyrismos, δέρμα, δερματικά προβλήματα, διακοπές στη θάλασσα, ηλιοθεραπεία, θάλασσα και ηλιοθεραπεία, θεραπευτικός ήλιος, μαύρισμα, παραθερισμός, σωστή ηλιοθεραπεία, σωστό μαύρισμα, τουρισμός

Σχετικά άρθρα

  • Τροφές που μας μαυρίζουν το καλοκαίρι
    Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι μας θέλουμε ένα ομοιόμορφο, λαμπερό μαύρισμα. Η διατροφή σχετίζεται με το σωστό μαύρισμα. Τα φρούτα, τα λαχανικά και φυσικά το άφθονο νερό μας χαρίζουν ένα όμορφο μαύρισμα. Επίσης, ο ήλιος βοηθά στο σχηματισμό της βιταμίνης D στον οργανισμό μας. Ως γνωστόν τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία με τη σειρά τους είναι φυσικές χρωστικές που έχουν αντιοξειδωτική δράση αλλά και μας μαυρίζουν ομοιόμορφα. Κατά συνέπεια οι τροφές που μας μαυρίζουν είναι οι εξής:
  • Βιολογικά βότανα
    Υπάρχουν πολλά είδη βοτάνων και αρωματικών φυτών που είναι ευεργετικά για την υγεία μας. Τα βιολογικά βότανα είναι θεραπευτικά και μας προσφέρουν ευεξία. Κάποια βότανα και οι ιδιότητες τους δίδονται παρακάτω: Αγριάδα: Είναι διουρητικό, βοηθάει σε διαταραχές του ουροποιητικού, προστατίτιδα και πέτρες. Αγριοτριαντάφυλλο: Ενισχύει το ανοσοποιητικό, χοληστερίνη, ζάχαρο. Άσπρο τσάι: Είναι απόλυτα ευεργετικό σαν το πράσινο με υψηλότερο ποσοστό σε κατεχίνες. Άνηθος: Διουρητικό, βοηθά στην πέψη, γαλαταγωγό, αντισπασμωδικό.
  • Ακμή μετά τα τριάντα
    Η ακμή είναι μία συνηθισμένη δερματοπάθεια και εμφανίζεται στους εφήβους και στους ενήλικες. Στην ακμή παρουσιάζονται σπυράκια και οι τύποι από τα σπυράκια είναι οι εξής: Οι φαγέσωρες, άσπροι και μαύροι. Οι βλατίδες, τα κόκκινα σπυριά. Οι φλύκταινες, σπυριά με πύον. Τα οξείδια.
  • Η νέα υπηρεσιακή κυβέρνηση
    Σήμερα ορκίζονται τα μέλη της υπηρεσιακής κυβέρνησης. Πιο αναλυτικά τα νέα μέλη της υπηρεσιακής κυβέρνησης ανά υπουργείο είναι τα εξής: Πρωθυπουργός: Παναγιώτης Πικραμμένος. Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Παύλος Αποστολίδης. Υπουργός Εσωτερικών: Αντώνιος Μανιτάκης. Υπουργός Οικονομικών: Γεώργιος Ζαννιάς. Υπουργός Εξωτερικών: Πέτρος Μολυβιάτης. Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Φράγκος Φραγκούλης. Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας: Ιωάννης Στουρνάρας. Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής: Γρηγόριος Τσάλτας.
  • Κεντρικές εκδηλώσεις για τη γενοκτονία ποντίων
    19 Μαϊου 1919 είναι η αποφράς ημέρα του ποντιακού Ελληνισμού. Κάθε χρόνο αυτή τη μέρα τιμούμε την μνήμη των θυμάτων της γενοκτονίας του ποντιακού Ελληνισμού. Η γενοκτονία υπολογίζεται στα 353.000 άτομα. Λόγω της ιστορικής αυτής ημέρας οι κεντρικές εκδηλώσεις σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη είναι οι εξής: Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 17 Μαϊου 2012- Παρασκευή 18 Μαϊου 2012 Πλατεία Αριστοτέλους: Διανομή ενημερωτικού υλικού για τη γενοκτονία στα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα από τη συντονιστική- επιτροπή νεολαίας της Π.Ο.Ε. σε συνεργασία με τη νεολαία των ποντιακών σωματείων.
  • Τύποι κυτταρίτιδας
    Η κυτταρίτιδα απασχολεί πολλές γυναίκες και πολλοί είναι οι μύθοι γύρω από αυτή. Υπάρχουν πολλές μορφές κυτταρίτιδας και φυσικά διαφορετικοί τρόποι αντιμετώπισης της. Οι μορφές κυτταρίτιδας είναι οι εξής: Η ινώδης κυτταρίτιδα που παρουσιάζεται κυρίως σε λεπτές γυναίκες χωρίς τοπικό πάχος. Απλά τα φυσιολογικά λιποκύτταρα έχουν "εγκλωβιστεί". Η λιπώδης κυτταρίτιδα που εμφανίζεται κυρίως μαζί με το τοπικό πάχος. Εμφανίζεται κυρίως στα οπίσθια και στους μηρούς και με την αύξηση βάρους εντείνεται ενώ με τη μείωση βάρους βελτιώνεται.
  • Δεμένα τα πλοία την πρωτομαγιά
    Την πρωτομαγιά τα διοικητικά συμβούλια της πανελλήνιας ένωσης μηχανικών εμπορικού ναυτικού και της πανελλήνιας ένωσης ναυτών εμπορικού ναυτικού, αποφάσισαν την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας. Η ΠΕΜΕΝ αποφάσισε την κήρυξη τετράωρης στάσης και όχι εικοσιτετράωρη απεργία. Η ΠΝΟ, με ανακοίνωση της και με αφορμή της ημέρα της πρωτομαγιάς, ζητάει τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, την αντιμετώπιση της ανεργίας και την προστασία των κοινωνικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών.
  • Μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά δεν γίνονται σωστά και αποδοτικά. Είναι καλό να ακολουθούμε μία σωστή δίαιτα και να μην κάνουμε καμία υπερβολή. Κάποια μυστικά για μία σωστή δίαιτα δίδονται παρακάτω: Καταρχήν είναι σωστό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Μία γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να επιστρέψουμε στις παλιές μας διατροφικές συνήθειες είναι μία λάθος αντιμετώπιση.