Τροφές που μας ομορφαίνουν

Είναι πλέον γνωστό σε όλους πως η διατροφή και η ομορφιά "βαδίζουν" μαζί. Κάποιες τροφές μας ομορφαίνουν, είτε τρώγοντας τες, είτε ως χρησιμοποιώντας τες ως μάσκες ομορφιάς.

Το αβοκάντο είναι μία από τις τροφές για ομορφιά. Μία μάσκα με αβοκάντο "καθυστερεί" τη διαδικασία της γήρανσης. Το αβοκάντο σε κάποιο σάντουιτς έχει και πάλι δράση υπέρ της ομορφιάς.

Το τσάι πέραν όλων των υπόλοιπων ευεργετικών του επιδράσεων, είναι και ευεργετικό για την επίδραση του στην ομορφιά της επιδερμίδας μας. Ιδιαίτερα το πράσινο και το λευκό τσάι μας προσφέρουν τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά για μία λαμπερή επιδερμίδα. Είναι καλό να πίνουμε τσάι και να το χρησιμοποιούμε και ως μάσκα για τα μαλλιά μας, αν μη τι άλλο, τονίζει το χρώμα τους.

Τα αμύγδαλα περιέχουν βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες, πρωτεϊνες και βοηθούν πολύ στην υγεία και στην ομορφιά. Είναι καλό να καταναλώνουμε αμύγδαλα ως ένα υγιεινό σνακ.

Το κακάο περιέχει πολυφαινόλες και φλαβονοειδή ουσίες που μας προστατεύουν από τη γήρανση της επιδερμίδας, που προκαλεί η ηλιακή ακτινοβολία. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μάσκα για την ενυδάτωση της επιδερμίδας μας, μαζί με γάλα.

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο και σε φώσφορο. Κατά συνέπεια ως τροφή βοηθάει στην καλή υγεία των οστών, των δοντιών και στην παραγωγή κολλαγόνου ώστε να έχουμε μία λαμπερή επιδερμίδα. Επίσης δεν είναι λίγες οι μάσκες ομορφιάς, βασισμένες, σε γιαούρτι. Γι αυτό είναι καλό να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες από γιαούρτι.

Οι φράουλες είναι γεμάτες βιταμίνες και πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου το οποίο, με τη σειρά του, μας προσφέρει μία υγιή και λαμπερή επιδερμίδα. Οπότε ας βάλουμε τις φράουλες στη διατροφή μας καθώς και στις μάσκες ομορφιάς.

Ο καφές σε μικρές ποσότητες κάνει καλό στην επιδερμίδα. Επομένως ένα φλιτζάνι την ημέρα μας προσφέρει κολλαγόνο και υγιή επιδερμίδα. Δεν είναι λίγες οι κρέμες ματιών με καφεϊνη καθώς και κάποιες μάσκες/κρέμες κατά της κυτταρίτιδας.

Τελικά οι φυτικές ουσίες βοηθούν παντού και οι σοφές συμβουλές, των γιαγιάδων μας, ισχύουν σε πολλά πράγματα.

tags: tips ομορφιάς, βότανα και ομορφιά, γυναικεία ομορφιά, δίαιτα και διατροφή, δίαιτες, διατροφή και ομορφιά, διατροφή και υγεία, κιλά, μάσκες ομορφιάς, μυστικά ομορφιάς, όμορφη επιδερμίδα, ομορφιά και διατροφή, ομορφιά και κυτταρίτιδα, όμορφο σώμα, φαγητό

Σχετικά άρθρα

  • Φρούτα και λαχανικά για μαύρισμα
    Η Άνοιξη έφτασε και σιγά σιγά θα έρθει και το καλοκαίρι. Είναι γνωστό ότι διατροφή σχετίζεται άμεσα με την ομορφιά και με μία λαμπερή και υγιή επιδερμίδα. Η διατροφή όμως σχετίζεται και με το αυτομαύρισμα.
  • Κάποιοι τρόποι για να κάψουμε λίπος
    Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να χάσουν κιλά και να κάψουν λίπος αλλά το κάνουν με λάθος τρόπο. Σαφώς η σωστή διατροφή βοηθάει στο κάψιμο λίπους και στην καλή υγεία αλλά η γυμναστική είναι ένα ακόμη μυστικό. Κάποιοι τρόποι για κάψιμο λίπους δίδονται παρακάτω: Καταρχήν το τζόκινγκ είναι ένας τρόπος για να κάψουμε λίπος. Πιο συγκεκριμένα βοηθάει πολύ εφόσον ενώ τρέχουμε γρήγορα, επιβραδύνουμε κοκ. Έτσι με μισή ώρα τζόκινγκ ημερησίως και με αυξομείωση του ρυθμού θα κάψουμε λίπος.
  • Μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά δεν γίνονται σωστά και αποδοτικά. Είναι καλό να ακολουθούμε μία σωστή δίαιτα και να μην κάνουμε καμία υπερβολή. Κάποια μυστικά για μία σωστή δίαιτα δίδονται παρακάτω: Καταρχήν είναι σωστό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Μία γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να επιστρέψουμε στις παλιές μας διατροφικές συνήθειες είναι μία λάθος αντιμετώπιση.
  • Μυστικά για λαμπερή επιδερμίδα χωρίς μακιγιάζ
    Το μακιγιάζ σίγουρα κάνει μία γυναίκα να δείχνει όμορφη και εντυπωσιακή αλλά και η φυσική ομορφιά είναι εξίσου εντυπωσιακή. Κάποια μυστικά για να αναδείξει μία γυναίκα τη φυσική της ομορφιά και να έχει όμορφη, υγιή, λαμπερή επιδερμίδα είναι τα εξής: Ο καλός ύπνος: Ένα οχτάωρο συνεχόμενου ύπνου μας ξεκουράζει και εξαφανίζει τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.
  • Γλυκά και αλμυρά που επιτρέπονται στις δίαιτες
    Οι δίαιτες απασχολούν πολλούς ανθρώπους και συχνά πιστεύουμε πως σε μία δίαιτα δεν μπορούμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά και ανθυγιεινά σνακ. Αυτό δεν ισχύει μιας και ισχύει η ρήση "Παν μέτρον άριστον". Είναι καλό σε μία δίαιτα, ο καθένας, να σημειώνει ποιες ανθυγιεινές ποσότητες κατανάλωσε και αν το έχει παρακάνει. Επίσης είναι καλό να αθλούμαστε ταυτόχρονα με μία δίαιτα.
  • Tips που κόβουν την όρεξη
    Στις δίαιτες και ειδικά μετά τις γιορτές ψάχνουμε τρόπους να μας κοπεί η όρεξη. Κάποια tips ώστε να μας κοπεί η όρεξη είναι τα εξής: Καταρχήν πρέπει να τρώμε αργά το γεύμα μας ώστε να περιορίσουμε τη λαιμαργία μας και να νιώσουμε τη σωστή στιγμή ότι χορτάσαμε. Για να καταλάβουμε ότι χορτάσαμε απαιτούνται είκοσι λεπτά από την έναρξη του γεύματος μας. Ένα ακόμη tip είναι να βουρτσίσουμε τα δόντια μας, να μασήσουμε τσίχλα ή να πιούμε ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.
  • Πώς να αποφύγουμε τα κιλά των Χριστουγέννων
    Οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια των γιορτών τρώμε πολύ και μετά προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά. Γιατί να μην δοκιμάσουμε απλά να μην πάρουμε περιττά κιλά; Κάποια μυστικά ώστε να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι τα εξής:
  • Ποιες απαγορευμένες τροφές μας κάνουν καλό;
    Η υγεία μας συνδέεται με τη διατροφή και ισχύει αυτό που λέμε, "παν μέτρον άριστον". Παλιότερα κάποιες τροφές ήταν απαγορευμένες για μία καλή υγεία. Πάραυτα έρευνες δείχνουν πως αρκετές απαγορευμένες τροφές κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα και το κρασί σε λογικές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία μας. Η μπίρα περιέχει βιταμίνες ενώ σε μικρές ποσότητες κάνει καλό και στην καρδιά. Το κρασί και πάλι σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετικό για την καρδιά μας. Ειδικά το κόκκινο κρασί. Φυσικά τόσο το κρασί, όσο και η μπίρα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ειδάλλως κάνουν κακό στην υγεία μας.